FuNsTyLe Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja? Hvilke butikker i Oslo er best på digitalkamera? Og har de nyeste modellene? Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Klarer dere ikke svare, eller? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Fotovideo.no har utsalg i Oslo (Møllergata ved siden av Komplett og Blaze). De har en grei pris, jf. prisguiden her. Jeg har kjøpt et kamera der, men siden jeg aldri har hatt noe feil på dette vet jeg ikke hvordn de er på service, retur ol. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Sukk, eg har flytta frå den skitbyen for lenge sidan Lømorks foto i Torggata og Oslo kameraservice (Foto-Knudsen) på Karl Johan har rykte som solide, store og seriøse butikkar. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Fotovideo.no har utsalg i Oslo (Møllergata ved siden av Komplett og Blaze). De har en grei pris, jf. prisguiden her. Jeg har kjøpt et kamera der, men siden jeg aldri har hatt noe feil på dette vet jeg ikke hvordn de er på service, retur ol. Fotovideo er svært gode på service. Jeg handlet der for nærmere to år siden, da det bare var Roar Sandvik som holdt på, og han er en grei kar å ha og gjøre med. Til trådstarter, det er ikke uvanlig å måtte vente litt før du får svar. MVH Audun Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Takk for svar! Joa, greie butikker. Skal ta meg en tur til byen på lørdag. Det som er så dumt med Norge, er at her så kommer ting flere tusen år etter at det kommer i andre land... Argh! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Roar er fortsatt på Fotovideo Jeg vil anbefale denne butikken over alle, de er nærmest uslåelige på pris, har proff & trivelig betjening og driver ikke gråimport (dvs de har norske manualer, full garanti & fri support på det meste) Ta deg turen dit M~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå