Deus Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvor får man kjøpt en sånn plate med hull til ps2parallellseriell portene og pci kort, skal bygge mitt eget kabinett og har ikke funnet ut hvor jeg får kjøpt dette?????? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det har jeg også letet etter en stund, men ingen selger det sånn uten videre etter det jeg har funnet ut. Det er enklere å kjøp ett billig kabinett fra Multicom og slakte det, da får du brytere og led's, hk-montasj og alt det andre du trenger også. Dette gjorde jeg selv, og har ikke angret ett sek. Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 eller bare kjøp deg et gammelt stygt kabinett. JEg holder og på med et byggeprosjekt, kjøpte meg et brukt hq08 til 300 kroner, uten strømforsyning da... Da fikk jeg skuff til hk, 2 stk 3,5" holdere, en 5,25" holder, brytere, leds, en masse drit jeg ikke trenger samt litt metallmateriale til praktiske innvendige løsninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå