Loomy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Uansett, om du laster opp dei forskjellige sidene, vil ikkje linkane forandre seg Jo, det vil dei. Dei er laga slik at dei linker til mappa dei er i! Nei, det vil de ikke. Jeg snakker ikke om linkene i menyen nå altså. Jeg snakker om linkene under linker/lenker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du må forandre index.html fila for at linkane skal forandre seg, punktum. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Man kan jo ha et script som looper gjennom ei fil eller titlene på filene i ei mappe, for så å lage lenker av dem.... (uten at jeg har sett hva som er gjort på den siden det er prat om...) Edit: Leste nå gjennom hele tråden, og Arve har rett her.... Endret 26. januar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ingen som har tenkt å flashe badge pga. Times i linkene til høre? Lenke til kommentar
aog Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Lær deg CSS.. Jeg er utrolig glad for at jeg gjorde det. ..eller.. rettere sagt.. jeg er utrolig glad for at jeg lærer meg CSS nå.. utrolig gøy å jobbe med.. ..synest jeg da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 2. Kva er mouseover? Når du holder musepeker over f.eks en tekstlink, kan du få den til å skifte farge/stil/teksteffeker. Eller om det er et bilde, kan du få bildet til å skifte. Bare eksempler. --> Denne linken har mouseover med understreking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå