Jihadinmymind Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har blitt litt lei av min gamle CPU vifte og tenkte det var tide med en fornying. Jeg har A7N8X Delux. hovedkort og en XP 2800+ cpu. CPU vifta jeg er på jakt etter bør kjøle skikkelig og være god til overclocking. Er denne noe bra: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan du sette inn en link som peker til den aktuelle kjøleren? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Sorry jeg glemte at det skjer på microplex sin side. Den aktuelle kjøleren er Coolermaster Jet 7 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Her er en link til det som skal være den beste kjøleren. Klikk på "AMD Heatsink og SP-97. Den er nok litt dyrere, men er rå til overklokking. Dessuten har du flere valgmuligheter når det gjelder vifte. ang. linker. bruk Opera da kan du høyreklikke på linken og velge kopier snarvei Endret 26. januar 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Myrull Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Sorry jeg glemte at det skjer på microplex sin side. Den aktuelle kjøleren er Coolermaster Jet 7 Jeg hadde en Coolermaster JET7 selv på min XP3000 prosessor... en dårlig kjøler spør du meg. Altså.. den radialvifta på den blåser noe helt forjævlig! Men bråker alt for mye i forhold til kjøle evne...Utrolig grov finish på kobberbunnen er det også! Så jeg kjøpte meg en ThermalTake SilentBoost.. denne har en veldig finmaska hel kobber-ribbe, og er billig! Fin finish i bunn også! Bråker ikke mye og kjøler veldig bra! Har komplettert min med å bytte vifta med en Sunbeam Transparent vifte med blå led's... kjører vifta på laveste hastighet! Funker veldig bra! Endret 26. januar 2004 av Myrull Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Takk for tipsene så langt, noen som vet om noe mer... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har sagt det før, sier det igjen "Ingen over, ingen ved siden!" Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg vil anbefale Zalman CNPS7000ACU Har den selv og er veldig fornøyd Kjøler veldig bra Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Gigabyte 3D cooler pro Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Flytter denne til Prosessor og hovedkort-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå