Gå til innhold

HK og ram

Adelsten

Anbefalte innlegg

jeg begynnte å blir en smule lei av min slot-a AMD athlon k7 800mHz og Abit KA7, så jeg slengte meg på en kamerats bestilling og bestillte,

Apacer Memory 256MB PC-333 DDR PC2700 Original,

Microstar K7T-266-PRO2, Mainboard Socket-A VIA KT266A ATX Audio DDR, en AMD XP 1800, og en migthy machine fra 3dfx cool.

Noe jeg begynnte å tenke over litt siden var om rammen vil være kompatibel med MSI HK'et?? siden rammen er PC333 og det er K7T-"266" ??

Noen som veit no spes om det? vil rammen funke som 266 eller vil den gå som 333 ?

Fint om noen kunne svare :razz:

Adelsten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg gi deg et råd så kjøp et Asus A7V266-EX Hovedkort Socket A DDR, Dette kortet vil gi deg utvilsomt maksimalt for pengene! De har det på Flexi-Data til 1390,- ! Så løp og kjøp! Og dessuten ville jeg heller kjøpt en TwinMOS PC-2100 RAM brikke..

Lenke til kommentar

det var kansje en smule unødvendig å kjøpe den rambrikka, men jeg håper dere gutter skjønner

uttrykket "penisforlenger" :razz:

Men jeg skal jo kjøpe den Mighty Machine som er en SK-6 kobber ribbe med en funnel 60x60mm til 80x80mm og en Sunon 80mm vifte, (skal kjøpe en delta 80mm til lan) + en XP shim, noen som har erfaring med denne kjølern og kansje noen som har noe bedre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...