Gå til innhold

Kabel tull..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teip i vei av hjertens lyst! ;) Men jeg vil ikke anbefale det. Tenk den dagen du angrer, også skal du ta det av, men så har det vært så varmt i maskinen din at limet sitter igjen på ledningen. Da blir det bare klissete og jevelig. Hvis det derimot er snakk om gammel PSU som snart skal byttes ut likvel, er det vel bare å gjøre som jeg åpnet med. :D

Lenke til kommentar
Teip i vei av hjertens lyst! ;) Men jeg vil ikke anbefale det. Tenk den dagen du angrer, også skal du ta det av, men så har det vært så varmt i maskinen din at limet sitter igjen på ledningen. Da blir det bare klissete og jevelig. Hvis det derimot er snakk om gammel PSU som snart skal byttes ut likvel, er det vel bare å gjøre som jeg åpnet med. :D

Hehe, been there, done that.. en erfaring rikere....

Hadde 12+ ledningen teipet med svart teip... :roll:

Det var seigt! :D

Lenke til kommentar
:roll: bruker maskerings teip like greit siden den ikke etterlater klister osv utseende har jo ingen ting å si når kablene ligger bak plata som hovedkortet sitter fast på

Det er ikke riktig :no:

Har selv erfart at enkelte typer maskeringstape etterlater seg mye dritt om de får sitte en stund. Det blir kanskje ikke så klissete, men det kan bli stygt.

Desssuten er ikke maskeringstape spes. pent da, men det er en smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...