scoot Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har nå lest rundt og sett at folk bruker Teip til og samle kabler, mitt spørsmål er da enkelt, HVORDAN teip ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 El-teip funker fint! Dvs, slik svart teip som min far bruker ? (jau, han er elektriker) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 AH ok.. *løpe opp i pappas "bod" og hente teiprull* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 men er det ikke penere med skikkelige kabelbeskyttere? ser litt jalla ut med teip da... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Teip i vei av hjertens lyst! Men jeg vil ikke anbefale det. Tenk den dagen du angrer, også skal du ta det av, men så har det vært så varmt i maskinen din at limet sitter igjen på ledningen. Da blir det bare klissete og jevelig. Hvis det derimot er snakk om gammel PSU som snart skal byttes ut likvel, er det vel bare å gjøre som jeg åpnet med. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Strips foreslår nå jeg. Som sagt så blir det "kliss" med elektrikertape etter en stund. Ihvertfall Biltema sin elektrikertape er elendig i varme omgivelser. Endret 26. januar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) bruker maskerings teip like greit siden den ikke etterlater klister osv utseende har jo ingen ting å si når kablene ligger bak plata som hovedkortet sitter fast på Endret 26. januar 2004 av Ørjuz Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Teip i vei av hjertens lyst! Men jeg vil ikke anbefale det. Tenk den dagen du angrer, også skal du ta det av, men så har det vært så varmt i maskinen din at limet sitter igjen på ledningen. Da blir det bare klissete og jevelig. Hvis det derimot er snakk om gammel PSU som snart skal byttes ut likvel, er det vel bare å gjøre som jeg åpnet med. Hehe, been there, done that.. en erfaring rikere.... Hadde 12+ ledningen teipet med svart teip... Det var seigt! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 bruker maskerings teip like greit siden den ikke etterlater klister osv utseende har jo ingen ting å si når kablene ligger bak plata som hovedkortet sitter fast på Det er ikke riktig Har selv erfart at enkelte typer maskeringstape etterlater seg mye dritt om de får sitte en stund. Det blir kanskje ikke så klissete, men det kan bli stygt. Desssuten er ikke maskeringstape spes. pent da, men det er en smakssak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå