sparks Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hei! Har tenkt på en iRiver iGP-100 og ser at det er billigere å kjøpe fra amerika? Kan jeg bestille fra nettet? På amazon kunne det bare sende til USA! Noen som har noe å si om denne spilleren? Er det noen andre "webshopper" som amazin.com jeg kan bestille fra? Endret 26. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
tommis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei sparks! Jeg har nå bestilt 4 slike iRiver spillere fra USA. Jeg har kun lovord å si om spilleren og er strålende fornøyd! Alle spillerne er bestilt fra en ebay-store og er nye og forseglet: http://www.stores.ebay.com/easyauctioneers...sotimedisplay=2 Ser at selgeren ikke har noen lagt ut for salg nå, men jeg ville sendt en mail til han (babak) og spurt om han hadde noen på lager, han er veldig samarbeidsvillig. Spilleren kommer totalt på 1600,- som må sies å være bra Betaling skjer via PayPal, og leveringstiden er 1 uke. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Tusen takk for genialt svar! Skal snakke med han fyren. Hvordan kort må du ha for paypal? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Har et problem, er ikke 18. Kan jeg si at jeg er 18 eller bruke pappa? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hmm, er ikke helt sikker. Jeg brukte vel VISA, men de "største" kortene er vel gyldige. Det ser du hvis/når du registrerer deg hos Paypal. Hvis du skal kjøpe så pass på og si at du helst ikke vil betale toll Lenke til kommentar
tommis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvis du skal bruke VISA-kortet til faren din så er det han som må registreres på ebay og PayPal. Men de ELectron kortene har vel også no visa greier tror jeg, hvis det er et sånt kort du har da. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Det ordnet seg med pappa Skal sende han mail nu Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Lykke til meg kjøpet ja! *Vente på iPod* Endret 26. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Takker Håper han har flere på lager. Men er alle ting som selges der helt nytt? Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hei. bestilte 2 spillere fra babak jeg også. betalte 1460 kr pr spiller inkl. alt. Spillerne leveres helt nye, i forseglet pakning. Han sendte pakken 6 timer etter bestilling, og jeg mottok den nøyaktig en uke etterpå. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Flott Han har ikke svart på mailen enda.. Håper han har flere igjen! Endret 26. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 1460-1600 for den deilige saken der . Det var jo veldig billig i forhold til Norge Jeg vil ha! Har sett fyr på ebay som har den til 180 $. Det blir jo 1233 kr. Det er jo billig, men så kommer frakten da. Regna meg fram til at det ville koste ca. 500 kr Så hvor mye betalte dere i frakt? Svar gjerne i dollar, siden kursene forandrer seg fra dag til dag... Og hvilket postvesen brukte dere? Og til dere som sender han mail: Tar dere salget utenfor ebay sine systemer? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg betalte $23.95 i frakt, dette er med "forsikring" og sendes med USPS(US Postal Service) Global Priority Mail. Kjøper du fler, blir det mindre frakt per. stk. Man kjøper gjennom ebay på en måte. Han har en egen "butikk" i ebay systemet. Spillerene ligger vanligvis på $214.95 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Høres bra ut! Har noen spørsmål om spilleren: Kan den lades via usb porten? Er det kabel med eller skal den direkte i porten? Er den "stor", passer den i hånden? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Høres bra ut! Har noen spørsmål om spilleren: Kan den lades via usb porten? Er det kabel med eller skal den direkte i porten? Er den "stor", passer den i hånden? 1. Kan ikke lades med USB-porten, Følger med lader. OBS Ameriakansk stikkkontakt.(ikkeno prob da...) 2. Egen USB 2.0 kabel følger med, samt et svart lærfuteral(!) og sånne ørepropper. 3. Den var overraskende liten for meg i alle fall! Passer godt i hånden, skal jo være enhåndsnavigering. Kan prøve å legge ut et bilde her på forumet hvis jeg får det til! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Det hadde vært MEGET flott! Synd den ikke kan lade via usb porten da .. Men hvis spilleren kommer på 1600 for deg, når du fikk billigere frakt, hva kommer den da på for meg?) Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 $23.95 er fraktprisen som gjelder for en spiller, så hvis du bestiller 1 stk. så blir det ca 1600 NOK totalt. http://home.broadpark.no/~teroberg/DSCN0618.JPG http://home.broadpark.no/~teroberg/DSCN0619.JPG http://home.broadpark.no/~teroberg/DSCN0620.JPG http://home.broadpark.no/~teroberg/DSCN0621.JPG Dette gikk i full fart , kan legge ut fler hvis det er interesse for det. Må lade kameraet først i så fall. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 TUUSEN takk! Du er dagens engel! Den er jo megaliten! Skal kjøpe den! Håper jeg får mail fra han fyren snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå