hobbyklokker Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg har et stort problem, har en maskin som tilhører min datter, en som jeg har modifisert ettersom jeg har utvidet min, men igår klarte jeg og ta livet fullstendig av den. satt inn min gamle prosessor, en amd xp 2000+ på hennes hoved kort. K7T Pro2-A merke MSI. makinen startet opp helt fint og alt var som det skulle, så skulle jeg jo inn og klokke denne da, og skulle restarte maskinen.................. ALT VAR SVART!!! hovedkort har 4 lysdioder for og se feil, og ny lyser alle 4 rødt og det betyr system power on. har prøvd og bytte om på clear cmos jumper :JBAT1 uten at det hjalp. maskinen har stått uten strøm og batteri et døgn, men det har ikke hjulpet. er det andre ting man kan gjøre for og resette maskinen? kommer ikke inn i bios for og fikse det heller. noen som vet om noen tips? vennlig hilsen morten Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=13 Lenke til kommentar
hobbyklokker Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 prøvde det som stod der uten resultat. skjerm og alt er svart, har også prøvd et annet skjermkort, pluss cpu som sto i der før, ingenting hjalp........ får vel kjøpe et nytt kanskje... ? Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Opplevd det samme selv med et annet msi kort. Etter at jeg justerte opp fsb, døde kortet helt ved første reboot. Fikk aldri liv i det igjen, samme hva jeg gjorde. Hadde heldigvis garanti. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du må først resete Csmos ja! Deretter setter du den en grønne jumperen til SAFE modus altså at den starter opp på 100fsb. Da vil den starte, les det til hvor den er i manualen Lenke til kommentar
hobbyklokker Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 takker for svar, men er like langt, har satt den grønne jumper i clear data,og prøvd og starte opp, trykket flere ganger på knapp. men skjønner ikke helt det med 100fsb. er det noen andre jumpere jeg må flytte på også? har latt den stå et døgn uten strøm og tatt ut batteri, men den er like død. kommer strøm på kortet og viften går. men stopper opp der, svart skjerm og alt, så kommer ikke inn i bios. Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hei du. har et msi kort jeg å som død på samme måte som dit. hmm Lenke til kommentar
hobbyklokker Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ja, da er det bare og la det gå i kvernen. har allerede kjøpt nytt kort til min, så nå kan min datter få mitt i sin..... da har jo jeg en unnskyldning for og kjøpe meg nytt.......... takk for alle svar!! Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hehe det var det jeg gjorde jeg å... kjøpte meg et asus a7n8x- e deluxe. fuker bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå