Blacksheep Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Personlig har jeg bare positive ting å si om Komplett Det er greit nok at når man bestiller seg utstyr blir man litt utålmodig og klør litt i Fingerene men det er tross alt netthandel det er snakk om og noe venting bør man forvente. Av alle plaser jeg har handlet opp igjennom tidene setter jeg Komplett høyt oppe på listene...... Og til de som syter fordi varen ble et par dager forsinket velkommen til den virkelige verden - slik er det bare, alternativet er å handler på butikkutsalg Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Komplett står på toppen av lista hos meg Første plassen jeg sjekker når jeg skal kjøpe noe er hos komplett. uavhengig av pris (selv om jeg gjerne kikker litt rundt på hardware.no på tester og slikt først da ) Først og fremst pga kjempeservice, hver gang jeg har hatt problem med hardware fra dem så har de ordna opp fort og fint hver gang. PS Fikk tilogmed en pose drops hos dem når jeg bestilte noe støff til jul hehe.. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 det tok KOMPLETT.no 3 dager etter bestilling før de fikk levert. DVS 3 før den kom til stokke. BAH Lenke til kommentar
instanto Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kansellerte nettop en ordre fra komplett fordi de ikke klarte å sende avgårde varene. Bestilte på Mandag, på torsdag sto varene ENDA på "plukkliste". Takker meg til HWB.no fra nå av. Siste gang jeg kjøper noe fra komplott. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 virker som komplett er litt treige nå om dagene ja, sitter venter på en ordre som har vært på plukkliste hos dem selv i 3 dager nå.. men de har jo alltid vært raske før så, de kommer seg sikkert igjen ganske snart.. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 5 dager på en retur er ikke så ille, husk dem skall sjekke/teste varen først, så skall ordren til salg om du skall ha ny, skall du ha pengene tilbake må fakturaen til regnskap. slike ting tar nødvendigvis litt mere tid. TIL snekker`n Hvorfor i all huleste verden skriver du SKALL når du egentlig mener SKAL? Har bare irritert meg over at en såpass oppegående person som deg har skrivefeil Har lagt merke til det i minst 50 poster som du har startet/svart på Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Fordi jeg har lyst SKALL ikke gjøre det mer Det kann være mange grunner til at en person ikke skriver korrekt og det har vel lite å gjøre med om vedkommende er oppgående eller ei. PS: er ikke sur Endret 6. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
xpert Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg mener hvertfall at varer som er på lager bør plukkes og være sendt senest dagen etterpå. Men de kjører vel med minimumsbemanning. Min erfaring er hvertfall at de ikke har blitt noe raskere enn før. Men den enkeltes erfaringer kan skyldes tilfeldigheter så man kan ikke se noen trend i et så lite grunnlag. Komplett har bra utvalg, og det er viktig. Lenke til kommentar
vsk Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg fikk lydkortet mitt på 2dager, synes da det er kjakt nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå