Gå til innhold

Skulle ikke Komplett bli raskere?

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg bare positive ting å si om Komplett

Det er greit nok at når man bestiller seg utstyr blir man litt utålmodig og klør litt i Fingerene men det er tross alt netthandel det er snakk om og noe venting bør man forvente.

Av alle plaser jeg har handlet opp igjennom tidene setter jeg Komplett høyt oppe på listene......

Og til de som syter fordi varen ble et par dager forsinket :no: velkommen til den virkelige verden - slik er det bare, alternativet er å handler på butikkutsalg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett står på toppen av lista hos meg :)

Første plassen jeg sjekker når jeg skal kjøpe noe er hos komplett. uavhengig av pris (selv om jeg gjerne kikker litt rundt på hardware.no på tester og slikt først da )

Først og fremst pga kjempeservice, hver gang jeg har hatt problem med hardware fra dem så har de ordna opp fort og fint hver gang.

PS

Fikk tilogmed en pose drops hos dem når jeg bestilte noe støff til jul hehe..

Lenke til kommentar
5 dager på en retur er ikke så ille, husk dem skall sjekke/teste varen først, så skall ordren til salg om du skall ha ny, skall du ha pengene tilbake må fakturaen til regnskap. slike ting tar nødvendigvis litt mere tid.

TIL snekker`n Hvorfor i all huleste verden skriver du SKALL når du egentlig mener SKAL?

Har bare irritert meg over at en såpass oppegående person som deg har skrivefeil

Har lagt merke til det i minst 50 poster som du har startet/svart på :yes:

Lenke til kommentar

Jeg mener hvertfall at varer som er på lager bør plukkes og være sendt senest dagen etterpå. Men de kjører vel med minimumsbemanning. Min erfaring er hvertfall at de ikke har blitt noe raskere enn før. Men den enkeltes erfaringer kan skyldes tilfeldigheter så man kan ikke se noen trend i et så lite grunnlag.

Komplett har bra utvalg, og det er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...