xpert Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 De bruker lang tid på å sende varene. Eller er det bare det at de har stor ordreinngang i løpet av helgen? Trodde de fleste ventet med å bestille til uken etter for å få med seg "ukens tilbud". Dette er sikkert diskutert tidligere men synes det er litt vittig at de er blitt påtagelig tregere etter de skulle bli raskere. Det er sikkert for å spare penger. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Syns ikke komplett er trege. Syns dem er meget raske. Legger inn en ordre på en komplett pc i deler som jeg plukket ut om morningen. Og når jeg kommer hjem om ettermiddagen er PC'en innleveringsregisert i Stokke allerede. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Personelig må jeg si at jeg har opplevd det motsatte. Synest Komplett har bedret seg betraktelig det siste halve året, att det kan vere enkelte topper der det er spes mye å gjøre ja det er det vel hos de fleste. Så jeg må bare si meg rimelig godt fornøyd jeg. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Mine siste ordrer har tatt 2-3 dager. Hadde nettopp en reklamasjon som tok 1 uke. Selv jeg klarer vente så lenge. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Må si meg fornøyd meg komplett jeg også, at de har perioder der det er mye å gjøre slik at leveringstiden ikke blir optimal er ikke annet en å forvente. Bestilte noen deler i forrige uke, var i posten dagen etterpå. Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bestilte deler i går. Og de er enda ikke sendt. Står fortsatt i plukkliste. (Powercolor 9800 pro!! Grrr! 300 billigere i dag enn i går!) Lenke til kommentar
xpert Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Kan være at jeg har vært heldig de gangene jeg har handlet der hvor de har vært superraske. Kanskje jeg har blitt bortskjemt? :-) I omleggingsperioden var de hvertfall tragiske. Bestilte en dekoder. Ble forundret over hvor liten den var når jeg fikk esken, de hadde bare sendt festeplaten til hd med skruer :-) Syntes det var litt artig. Alt i alt er jeg meget fornøyd med Komplett, ikke minst vareutvalget. OT: Skjermkortet på "Ukens tilbud" Radeon 9800PRO, er det bra? Skulle tro det var mye ytelse for pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bestilte Logitech Z-2200 på torsdag og det ble ikke sendt før i dag. Litt tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 bestilte hovedkort, fikk det dagen etterpå. vil ikke si at jeg er misfornøyd akkurat. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bestilte deler i går. Og de er enda ikke sendt. Står fortsatt i plukkliste. (Powercolor 9800 pro!! Grrr! 300 billigere i dag enn i går!) Det er ikke så veldig rart i heller da, veldig mange som bestiler det kortet der nå og da tar det desverre lengere tid Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bestilte deler i går. Og de er enda ikke sendt. Står fortsatt i plukkliste. (Powercolor 9800 pro!! Grrr! 300 billigere i dag enn i går!) Så AVBESTILL og bestill på nytt da din ¤#%/ Hvorfor gjør du det så vanskelig? Tror du ikke komplett gir seg og selger den til 2095,- ? Mvh, Kim Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Som nevnt tidligere synes jeg komplett har blitt bedre men de har enda litt å gjøre før jeg er fornøyd. At det tar 2 dager å bare pakke sammen noe som er på lager er litt for lang tid. Vi burde jo helst ha hatt det i går Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De siste årene har jeg bestilt alt av data- og teleutstyr fra komplett.no, og jeg har nærmest blitt bortskjemt pga den korte leveringstiden. Nærmest uten unntak har leveringsforløpet vært slik: Dag 1: Foretar bestilling Dag 2: Komplett sender varene Dag 2: Innleveringsregistrert i Stokke Dag 2 (evt natt til dag 3): Ankomstregistrert i Oslo Dag 3: Leveres på døren. Nå har jeg for første gang bestilt noe fra Microplex, og jeg ble umiddelbart skeptisk da jeg leste følgende: Pakker vil enkelte ganger ikke vises som innleveringsregistrert hos posten selv om den har status som effektuert. Dette kan enten skyldes at Posten ikke har scannet pakken enda eller at den først blir hentet dagen etter. Vi ber om at dere ikke mailer og etterlyser pakken hos oss før etter 2 virkedager da det kan ta såpass tid innen den dukker opp i postens sporingssystem. Hvorfor skulle denne teksten være nødvendig? Mine bestillinger på komplett.no har jo gang på gang vist at posten registrerer sendingen i løpet av få timer. Nå har det ikke akkurat gått lang nok tid til å klage, men hendelsforløpet så lang er: Dag 1: Foretok bestilling (torsdag) Dag 2: Ingenting Dag 3: Microplex sendte pakken (påstår de i hvert fall) Dag 4: Foreløpig ingenting Den burde jo strengt tatt ha vært registrert i pakkesporingssystemet Dag 3. Jeg lurer på om den teksten jeg siterte kunne vært byttet ut med: Det er ikke hver dag vi gidder å sende ut post, så du får belage deg på unødvendig venting. Ikke ta kontakt med oss, vi vet vi er trege. Men-men, dette er kanskje normalt, og jeg er kanskje bare sinnsykt utålmodig. Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes komplett er kjappe jeg, det tok 2 dager å få skjermkortet hit 3 dager hvis du regner med dagen jeg bestillte men det var kl 23.00 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg bor i Asker. Asker har et stort og fint postkontor Kan noen si meg hvorfor komplett leverte pc'en min sandvika? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Helt ok service, anbefaler deg virkelig å sende inn kjøpet på mandags morgen, da har du pakken senest onsdag. Sender du inn kjøpet på torsdagen derimot får du pakken på tirsdag (hvis du bor i oslo vel og merke) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Stort sett synes jeg at Komplett er greie, men i høst presterte de å sende meg feil hovedkort. Samma det egentlig, seriøst firma Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er skuffet over retur ene til komplett :-( Har ventet i over 5 daer nå. De motok varene på torsdag :-( Får jeg ikke svar imorgen så er det site gang jeg bestiller hos de!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ventet i over 5 dager? hva syter du over.. Tror du virkelig de gir deg spesial behandling? Kan garantere deg at gresset ikke er grønnere på andre siden. Du får svar når de er ferdig med å sjekke varen. Du kan også ringen dem å høre hvordan ståa er. Bestillte i natt en ata kabel og ett Koss UR18 headsett, var sendt av gårde i dag kl 12 .. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 5 dager på en retur er ikke så ille, husk dem skall sjekke/teste varen først, så skall ordren til salg om du skall ha ny, skall du ha pengene tilbake må fakturaen til regnskap. slike ting tar nødvendigvis litt mere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå