Gå til innhold

Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

når jeg spiller BF enten single player eller Multiplayer så hakker spillet fps kan gå ned til 10-20 noe som er veldig plagsomt vis jeg fly f.eks, men en ting jeg har lagt merke til er at det har mer tendens tilå hakke i SP enn hva det gjør på MP, det er sikker fordi det er boter som er med istde for mennesker,

pc specen min finner dere i profilen, men jeg har jo såpass rå pc at jeg skal få slippe denne hakkinga vel?

og vis dere lurer så har jeg siste oppdatering til alt lyd skjermkort hovedkort osv...

så hva kan dette være? jeg får normal socre i både AQ3 3dmark 01 og 03, og alle andre spill går fint syns jeg,

så nå begynner jeg å bli virkelig frustrert :(

vis dere hadde hatt noen forsalg så ville jeg vært evig takknemelig!

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, så spec'n din (noe feil med 3Dmark01-linken), dette skal kjøre BF uten å hakke. MP hakker mindre enn SP. dette er normalt.

Eneste jeg kommer på er om du har enablet hardware accleration på lyden din?

Skru ned eventuelt detaljene på lyden.

mvh roger

Lenke til kommentar
Hei, så spec'n din (noe feil med 3Dmark01-linken), dette skal kjøre BF uten å hakke. MP hakker mindre enn SP. dette er normalt.

Eneste jeg kommer på er om du har enablet hardware accleration på lyden din?

Skru ned eventuelt detaljene på lyden.

mvh roger

hehe ja glemte det hadde sletta prosjektet for egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om disse 3dmark greien :-/

tenker mest på hvordan pcen gjør det i spill.

hardware acc på lyden i spillet er ikke på, og jeg har lyden kavalitet på medium, kansje jeg skal prøve på lav, men takk for hjelpen uansett :)

Edit: jeg kan likeså godt ta med at innimellom så begynner lyden å høres rar ut akkurat som man ikke hører hele skuddet det er likson "ang" istede for "bang", det samma er det med vis jeg tar å sier "roger that" osv... jeg har fått en lite følelse av at det er ganske normalt at folk har problemer med lyden værtfall etter det jeg har lest spesiellt folk som har et AC97 intregret lydkort som meg :(

ikke at jeg bryr meg om dette men hadde vært fint vis det hadde vært en kur for dette å :)

men jeg har tenkt til å oppgradere pcen min snart: lydkort, hovedkort, cpu og minne, merker at disse begynner å bli litt gammle nå :)

Endret av remy5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...