Gå til innhold

Natasja (16) har røntgen-syn

Uderzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neh, det er vel ikke så veldig imponerende.

Klart det går ann, bare man finner en stor nok boks.

Men jeg blir vel mer imponert over dem jentene som klarer å røyke sigaretter med dåsemusklene sine.

Selv venter jeg bare på å få sett kunststykket å stikke en diger sigar inn i ene øret, suge inn (gjennom øret), og blåse det ut gjennom andre øret.

Det kommer nok, bare boksen får blitt stor nok.

Lenke til kommentar

Neste stadie av menneske, evulution kalles det. Det er jo slik vi utviklas, noen muteras til å få noe nyttig, feks. en tommel. Så kommer alle vi andre sakte men sikker etter. :laugh:

Hdde vert kult å hat slik syn at du kunne set gjennom klærna til folk da :dribble: men det måtte kunne styras sa, ville ikke set gjennom klærna til alle :thumbdown:

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
"Growing up, my daughter was just an ordinary child," states Natasha's mother Tatyana Vladimirovna. "Perhaps, she just a bit more mature than other kids her age. Natasha started to talk when she was only 6 months old. At 1, she could already recite Pushkin and Nekrasov by heart. By 3, Natasha mastered the alphabet and learned to operate a snowmobile," continues her mother. "Since early childhood, Natasha has been resistant to cold temperatures. She practically walked around naked till winter. She once walked barefoot in the snow after sauna [Rus. banya] Overall, she was just a normal kid. Never was she able to see through humans!"

hmm vet nå aldri me all den stråling der oppe

Lenke til kommentar
hva med å se seg selv i speilet for å finne ut hvorfor hun klarer det???

Hadde hun hatt slikt syn så er det ikke sikkert ett speil reflekterer det hun ser.

Delfiner har som kjent røntgen-syn, de ser ikke slik vi ser, de ser andre delfiner som skjeletter som svømmer rundt i havet.

Det der må taes med en teskje salt :D

Nimzowitsch. Anerkjente forskere.. Gi meg navnet på en "anerkjent" forsker du helt ærlig stoler på, og gi meg gjerne navnet på en forsker som tror på slike ting. Her er ikke meningen å være slem, men noen kredibilitet i slike saker får man ikke.

Lenke til kommentar

de er jo ikke akkurat kjent for å være helt opene med disse tingene før, så hvorfor er de det nå??

tror lite på det...

"Growing up, my daughter was just an ordinary child," states Natasha's mother Tatyana Vladimirovna. "Perhaps, she just a bit more mature than other kids her age. Natasha started to talk when she was only 6 months old. At 1, she could already recite Pushkin and Nekrasov by heart. By 3, Natasha mastered the alphabet and learned to operate a snowmobile," continues her mother. "Since early childhood, Natasha has been resistant to cold temperatures. She practically walked around naked till winter. She once walked barefoot in the snow after sauna [Rus. banya] Overall, she was just a normal kid. Never was she able to see through humans!"

og de sier at hun var en HELT vanelig unge, vet ikke helt hva som er vanelig der, men hvis det er vanelig å være imun mot kulde, snakke mår man er 6 mnd og lære Pushkin og Nekrasov utenat når man er 1 år, så begynner jeg å bli redd.

øyets oppbygging gjør det også umulig å gjøre noe sånt uten mengder med stråling, og øyet må kunne se stråling på lik linje med lys eller no

Lenke til kommentar
Nimzowitsch. Anerkjente forskere.. Gi meg navnet på en "anerkjent" forsker du helt ærlig stoler på, og gi meg gjerne navnet på en forsker som tror på slike ting. Her er ikke meningen å være slem, men noen kredibilitet i slike saker får man ikke.

Har du lest ditt eget innlegg? Det er som ufo frelste som prater om konspirasjonsteoriene sine.

Innse at alle forskere ikke har som mål å debunke overnaturlige fenomen, slik som du tydeligvis tror.

Med den innstillingen der kan du jo ikke bevise noe som helst.

Lenke til kommentar
Hadde hun hatt slikt syn så er det ikke sikkert ett speil reflekterer det hun ser.

Delfiner har som kjent røntgen-syn, de ser ikke slik vi ser, de ser andre delfiner som skjeletter som svømmer rundt i havet.

Herreegguuuuuudddd!

Få deg en utdanning, menneske! Enkelte arter av delfiner (tror delfin er en underart, egentlig) har sonar, din snøball!

Banna....

Og du, gå og les ei fysikk-bok om det elektromagnetiske spekteret. Nå med en eneste gang!

Lenke til kommentar

Pycnopodia dette er ikke ment for å være slem,men jeg håper virkelig at du ikke kommer i kontakt med sekter ala scientolog kirkern eller children of moon,eller hva de nå alle heter.

Du virker på meg som en søkende sjel,noe som langt fra er noe galt,men en søkende sjel kombinert med totalt fravær av en kritisk tankegang er en farlig kombinasjon for et ungt menneske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...