Uderzo Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211644 Hørte jeg noen si x-men Lurer på om dette kan være sant Noen som har noen synspunkter på dette ? Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er mildt sagt ikke overbevist enda, for å si det sånn. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Neh, det er vel ikke så veldig imponerende. Klart det går ann, bare man finner en stor nok boks. Men jeg blir vel mer imponert over dem jentene som klarer å røyke sigaretter med dåsemusklene sine. Selv venter jeg bare på å få sett kunststykket å stikke en diger sigar inn i ene øret, suge inn (gjennom øret), og blåse det ut gjennom andre øret. Det kommer nok, bare boksen får blitt stor nok. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Stol aldri på VGs oversettelser. Her er originalartikkelen Pravda Tidligere Sovjet er vel det området der "forskning" rundt slike fenomener er gitt mest midler oppigjennom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sikkert noen gener som har blitt hærpa av all strålingen:D Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Neste stadie av menneske, evulution kalles det. Det er jo slik vi utviklas, noen muteras til å få noe nyttig, feks. en tommel. Så kommer alle vi andre sakte men sikker etter. Hdde vert kult å hat slik syn at du kunne set gjennom klærna til folk da men det måtte kunne styras sa, ville ikke set gjennom klærna til alle Endret 26. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hva med å se seg selv i speilet for å finne ut hvorfor hun klarer det??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Problemet med å se gjennom klærne er at du ser gjennom alt, helt inn til beinet da i såfall. Og se en haug vandrende skjeletter gå nedover karl johan ville vært rimelig slitsomt tror jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det er så falskt at jeg spyr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hmm dette tror eg ikke noe på. Ikke før eg ser det på U. Vitenskap eller discovery. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "Growing up, my daughter was just an ordinary child," states Natasha's mother Tatyana Vladimirovna. "Perhaps, she just a bit more mature than other kids her age. Natasha started to talk when she was only 6 months old. At 1, she could already recite Pushkin and Nekrasov by heart. By 3, Natasha mastered the alphabet and learned to operate a snowmobile," continues her mother. "Since early childhood, Natasha has been resistant to cold temperatures. She practically walked around naked till winter. She once walked barefoot in the snow after sauna [Rus. banya] Overall, she was just a normal kid. Never was she able to see through humans!" hmm vet nå aldri me all den stråling der oppe Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Interessant. Håper de gjør flere eksperiment, og helst av noen anerkjente forskere, så vi får litt kredibilitet i saken. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Gøyalt hvis dette er sant, men jeg har mine tvil Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hva med å se seg selv i speilet for å finne ut hvorfor hun klarer det??? Hadde hun hatt slikt syn så er det ikke sikkert ett speil reflekterer det hun ser. Delfiner har som kjent røntgen-syn, de ser ikke slik vi ser, de ser andre delfiner som skjeletter som svømmer rundt i havet. Det der må taes med en teskje salt Nimzowitsch. Anerkjente forskere.. Gi meg navnet på en "anerkjent" forsker du helt ærlig stoler på, og gi meg gjerne navnet på en forsker som tror på slike ting. Her er ikke meningen å være slem, men noen kredibilitet i slike saker får man ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 de er jo ikke akkurat kjent for å være helt opene med disse tingene før, så hvorfor er de det nå?? tror lite på det... "Growing up, my daughter was just an ordinary child," states Natasha's mother Tatyana Vladimirovna. "Perhaps, she just a bit more mature than other kids her age. Natasha started to talk when she was only 6 months old. At 1, she could already recite Pushkin and Nekrasov by heart. By 3, Natasha mastered the alphabet and learned to operate a snowmobile," continues her mother. "Since early childhood, Natasha has been resistant to cold temperatures. She practically walked around naked till winter. She once walked barefoot in the snow after sauna [Rus. banya] Overall, she was just a normal kid. Never was she able to see through humans!" og de sier at hun var en HELT vanelig unge, vet ikke helt hva som er vanelig der, men hvis det er vanelig å være imun mot kulde, snakke mår man er 6 mnd og lære Pushkin og Nekrasov utenat når man er 1 år, så begynner jeg å bli redd. øyets oppbygging gjør det også umulig å gjøre noe sånt uten mengder med stråling, og øyet må kunne se stråling på lik linje med lys eller no Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nimzowitsch. Anerkjente forskere.. Gi meg navnet på en "anerkjent" forsker du helt ærlig stoler på, og gi meg gjerne navnet på en forsker som tror på slike ting. Her er ikke meningen å være slem, men noen kredibilitet i slike saker får man ikke. Har du lest ditt eget innlegg? Det er som ufo frelste som prater om konspirasjonsteoriene sine. Innse at alle forskere ikke har som mål å debunke overnaturlige fenomen, slik som du tydeligvis tror. Med den innstillingen der kan du jo ikke bevise noe som helst. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Natasja Demkina fra republikken Mordovia er blitt undersøkt av leger ved barnesykehuset i Saransk, og de kan ikke forklare hennes merkverdige talent - som tatt ut av en dårlig science fiction-film. hehe.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hadde hun hatt slikt syn så er det ikke sikkert ett speil reflekterer det hun ser.Delfiner har som kjent røntgen-syn, de ser ikke slik vi ser, de ser andre delfiner som skjeletter som svømmer rundt i havet. Herreegguuuuuudddd! Få deg en utdanning, menneske! Enkelte arter av delfiner (tror delfin er en underart, egentlig) har sonar, din snøball! Banna.... Og du, gå og les ei fysikk-bok om det elektromagnetiske spekteret. Nå med en eneste gang! Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er denne Natasja pen? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Pycnopodia dette er ikke ment for å være slem,men jeg håper virkelig at du ikke kommer i kontakt med sekter ala scientolog kirkern eller children of moon,eller hva de nå alle heter. Du virker på meg som en søkende sjel,noe som langt fra er noe galt,men en søkende sjel kombinert med totalt fravær av en kritisk tankegang er en farlig kombinasjon for et ungt menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå