ratrune Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Panda kan du bare glemme. Har testen den selv og det er noe ordtnli møøøøøk av et program. Passer ihvertfall ikke til WinXP. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 humm.. jeg bruker fortsatt Norton Antivirus 2000 som jeg fikk gratis ifra Telenor, var pluss internet kunde en lengre tid og alle med pluss/pro fikk anledning til å laste ned norton gratis. etter det jeg vet så har den ikke tidsbestemt brukstid, ingen registrering ved installasjon og har ett års ubegrenset oppdateringer.. mine OS'er lever ikke så lenge og hver gang jeg re-installerer den så får jeg ett nytt år.. har den på en cd plate for 'safe keeping' er dette warez? ikke etter min mening :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: Det finnes faktisk virus som kjører seg selv uten at du åpner mailen. Virus kan også komme inn i PC'n på andre måter. Før du vet ordet av du har du et virus, men får ikke vite det før harddisken begynner å miste kritiske filer, for eksempel.Antivirus er en billig investering. Kanskje 400-500 i engangsinvestering, deretter 50-100 kroner i året for online oppdateringer av virusdefinisjoner. Vel verdt pengene. Skaff en virussjekker nå, ellers kan du risikere å spre virus. Sånne som deg, som tror de er sikre, er med på å spre virus. Hmm. virus som åpner seg selv har jeg aldri hørt om. i mail altså. jeg må jo liksom sjekke mailen (hotmail) først. " Før du vet ordet av du har du et virus" jeg sa jeg hadde hatt PC i ca 5 år uten å ha blitt infisert av et virus? hvorfor skulle det skje nå? hvis det sletter noe på harddisken kan jeg jo få det tilbake med recovery program. Om jeg sprer virus uten å vite det, så driter jeg i det. det gjør ikke meg noe. så lenge det ikke går utover meg så er det greit. () Føler ikke behov for å se på et antivirus programm før etteller annet er blitt ødelagt. jeg kan legge til at jeg ikke er en slik sikkerhets fyr en gang. (hater at alt må ha passord). jeg blir faktisk irritert av maset som oppstår hvis det er et sikkerhetshull i windows eller Iexplorer eller noe sånt. alle tror at de kommer til å bli hacket eller noe sånt og skynder seg med å laste ned en patch. jeg er ikke paranoid!! (ja, det må en ulykke til før jeg begynner å tenke på sikkerhet og antivirus) forresten så er antivirus irriterende fordi det popper jo opp melding om virus selv om det ikke er noe farlig eller når du vet hva det er (portscanner og lignende f.eks.) erfaring fra andre PC'er altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå