Paramedic Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kunne tenke meg å kjøpe et strømadapter til mitt ny-innkjøpte kamera(Canon A80)....og har sjekka litt rundt...og finner KUN originale til BLOD-pris...rundt 6-700 kroner... Det jeg lurer på er om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette til en litt mer "normal" pris....enten på Internett eller i noen vanlig butikk....??? Et uorginalt strømadapter kan vel ikke være så innmari farlig å bruke i korte perioder når man f.eks bare skal koble kameraet til PC'en for overføringer og slikt....???? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Kan ikke finne noen under 618kr+frakt. Hva med å kjøpe en skikkelig lader med ekstra sett batterier?F.eks. Hahnel PowerStation HSC-104 til(2350mah) 295kr + ekstra batterier til 129kr settet. Et sett burde holde til ca 10 timer kontinuerlig drift på A80, + pluss at laderen går på både 220V og 12V. Du finner dem på www.xd.no Endret 3. februar 2004 av vidarkri Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Heisann, jeg fant denne på MPX. Hahel Universal Power HD-2100C http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=3...6&g2=380&g3=142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå