Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at PCUTSTYR selger det tilsvarende Sapphire kortet for 2.258,- , og komplett har også satt ned prisen til ca.2452,-. Men dessverre har de ingen på lager for øyeblikket.

Siden det er en fare for at Power Color leverer en heller suspekt vifte, så er vel snart Sapphire et bedre kjøp også prismessig.

Men det nytter vel lite siden P.C. sitt kort allerede er bestilt / kjøpt.

Lenke til kommentar

det har nok gått utover ram, og diverse at det er så billig,

her er hva som stod på mitt skjermkort (på rammen),

HY5DU283222

AF-28 330A

*KOR 7L42388C

Er dette 3,3ns`?

Det ble ble brukt 2,8ns samsung før.... er ikke dette "møkket" (om det er 3,3ns som jeg frykter) hyndai?

Lenke til kommentar
det har nok gått utover ram, og diverse at det er så billig,

her er hva som stod på mitt skjermkort (på rammen),

HY5DU283222

AF-28 330A

*KOR 7L42388C

Er dette 3,3ns`?

Det ble ble brukt 2,8ns samsung før.... er ikke dette "møkket" (om det er 3,3ns som jeg frykter) hyndai?

Fikk du det nye eller gamle partiet fra komplett?

Lenke til kommentar
Har bestillt og får kortet sannsynelig vis på laurdag..

har ca 28 grader til vanlig i 'system' temp.

har og ei kjøpt vifte til min cpu(p4), Max load er på 47 grader når eg har klokka fra [email protected]..

og eg har og 2 kabbiss vifter, kvar bør eg plassere dei for å få mest kjøling til kortet mitt?

Kjøp vga silencer :devil:

Da blir den varme luften fra hk et ditt blåst rett ut av kabbinettet :thumbs:

Og for dere som maser om minnet.... Det er Ati som har laget dette kortet. Det vil si at det er akkurat det samme som Shappire sitt og ingen ting er kuttet ned. Viften er dårlig men du får en ny iløpet av 2-3 dager. Den bråker uansett for mye for meg :roll: Så man kan jo bare putte på vga silencern

Lenke til kommentar

Der var kortet i boxen min. Har bare kjørt en enkel runde med 3dmark 2001 og 2003. havna på 17300 og 5505 uklokka. Dette var bare 800 poeng framfor det softmodda 9500@9700 kortet mitt med maks klokki 2001 og 300 fremfor i 03. Lurer på ka denne saken klare å klokkes med standard kjøling.....den som venter får se. Ps. hadde aldri vært verdt å bytte fra 9700pro om man ikkje fikk solgt det gamle kortet for en grei pris.... :D

Lenke til kommentar

Hei

Har hatt samme kortet men trodde det var feil så byttet det. Fikk mitt idag og sjekket litt på det. Fant noen forskjeller med det kortet jeg kjøpte for 2 uker siden og det jeg fikk idag. De er:

Bundlen er større fordi det følger med noen kabler som ikke var der før

Viften er byttet: "Viften er festet med gullskruer mens den gamle var med plastikk

Nå er kortet 100% likt shappire sitt så det er ikke vits i å velge de lenger :thumbs:

Håper dette fikk klarhet i noen av deres saker Mvh Buchern

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

for specs se på nick.

2001SE: 17000

2003 nyeste versjon - 5600

dette da uklokket.

med original vifte klokket jeg til 425\370

med arctig vga silencer klokker jeg til 440\370

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...