Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeje, jeg fant ut at NÅ var det på tide å oppgradere fra ti4200.. Har ventet leeeenge på at prisen skal falle til dette.. Håper jeg har det i løpet av dagen, men jeg kan vente til imorgen.. Har egentlig ikke hatt noen problemer med å kjøre spill med ti4200, men håper at jeg nå kan få all grafikk som er i ett spill..

Gleder meg til å teste det hardt.. :love:

 

Og ps; Dette må være ett av kompletts bedre tilbud, vil ikke tru at det er enorm fortjeneste på hvert enkelt kort, men hva vet vel jeg.. :wow:

Lenke til kommentar
Jeje, jeg fant ut at NÅ var det på tide å oppgradere fra ti4200.. Har ventet leeeenge på at prisen skal falle til dette.. Håper jeg har det i løpet av dagen, men jeg kan vente til imorgen.. Har egentlig ikke hatt noen problemer med å kjøre spill med ti4200, men håper at jeg nå kan få all grafikk som er i ett spill..

Gleder meg til å teste det hardt.. :love:

 

Og ps; Dette må være ett av kompletts bedre tilbud, vil ikke tru at det er enorm fortjeneste på hvert enkelt kort, men hva vet vel jeg.. :wow:

Du og er enig i at det er på tide med en oppgradering av Ti 4200? Helt enig, det samme gjorde jeg :thumbs::thumbs: !

Lenke til kommentar

Yipee!

 

Bestilte nettopp 1stk PowerColor 9800PRO og en WD160GB fra komplett!

Mitt gamle Gf2 :scared: kort skal endelig få avløsning! :thumbup:

 

Dette i kombinasjon med bredbånd som kommer snart lover godt.

(Men bredbånd leverandøren er Kvalito , så jeg har bange anelser!! :ermm: )

 

Noen som vet av link til dette verktøyet som fjerner Nvidia driver fra Harddisken?

Lenke til kommentar

Huff, jeg må bare få si

 

Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Har sletta ett par poster her! Istedenfor å quote den personen som har lagt ut en "annonse" her i tråden, så kunne dere heller bare rapportert så fort som mulig, det holder ivertfall at èn person kommenterer det, og ikke 10, så slipper vi å slette/redigere så mange innlegg!

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar

[3dmarkMode]

isj....fikk bare 13500 i 3dMark2001SE og 5300 i 3dMark2003... :shrug:

 

Spec:

HK: aopen i875P

Cpu: p4 [email protected] FSB400

Ram: 512 MB PC2700@PC2100 (pga cpu'en..)

og

PowerColor 9800 Pro

Cat 4.1

 

...skulle jeg hatt mer?

 

sikkert cpu og ram som trekker ned

[/3dMarkmode]

 

 

...gjør egentlig ikke no, siden spilla funker som det skal:D

 

full AA/AF på 1600*1200 :thumbs:

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...