Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-

fAight

Anbefalte innlegg

...bestilte som sagt mandagskveld, men allerede nå er pakken på en postterminal ca 30 min kjøring fra der jeg bor (Sarpsborg --> Halden) :thumbup:

Jasså viste ikke at det var sarpinger her :D

Tror du det er noe vits å kjøpe dette skjermkortet ? Jeg spiller jo bare cs(counter-strike)

Min pc:

Shuttle SB61G2

P4 @ 3.06ghz

9600PRO

Skal i millitæret 21 mars, er det noe vits ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har nok gått utover ram, og diverse at det er så billig,

her er hva som stod på mitt skjermkort (på rammen),

HY5DU283222

AF-28 330A

*KOR 7L42388C

Er dette 3,3ns`?

Det ble ble brukt 2,8ns samsung før.... er ikke dette "møkket" (om det er 3,3ns som jeg frykter) hyndai?

Hynix 2,8ns.

Lenke til kommentar

Lett overklokk av kortet tok det til 423.5 på gpu 371.25 på minnet. Tok 3 runder i 3dmark for å sjekke stabiliteten. Får se i morgen hva man klarer å tyne det til på max med den orginale kjøleren. Disse frekvensene var bare noe jeg så de aller fleste klarte med den orginale kjøla, derfor trådde jeg til å prøvde litt mer... fikk da 18050 på score ved bruk av omegas 4.10 baserte drivere, disse gir litt mindre score enn de gamle men ville teste. Skal klokke xp2500en til over 2.3gig også. Nå går den på 2.2 med 440 buss. Syns dette blei for tamt. Prøve å se om man kan klare over 19000p. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk artifacts på 420/350 med org. kjøleren :(

...kan det være fordi jeg hoppa rett til disse innstillingene? regnet jo nesten med at det skulle klare det uten problemer...

Forreste, er kortet underklokka? Er ikke default 380/340? min er som sagt 378/337,5... :shrug:

Lenke til kommentar
Lett overklokk av kortet tok det til 423.5 på gpu 371.25 på minnet. Tok 3 runder i 3dmark for å sjekke stabiliteten. Får se i morgen hva man klarer å tyne det til på max med den orginale kjøleren. Disse frekvensene var bare noe jeg så de aller fleste klarte med den orginale kjøla, derfor trådde jeg til å prøvde litt mer... fikk da 18050 på score ved bruk av omegas 4.10 baserte drivere, disse gir litt mindre score enn de gamle men ville teste. Skal klokke xp2500en til over 2.3gig også. Nå går den på 2.2 med 440 buss. Syns dette blei for tamt. Prøve å se om man kan klare over 19000p. :thumbup:

kommer snart til å ha nesten helt likt system som deg :) Gleder meg til å teste 3D mark 2003.

Lenke til kommentar
Fikk artifacts på 420/350 med org. kjøleren :(

...kan det være fordi jeg hoppa rett til disse innstillingene? regnet jo nesten med at det skulle klare det uten problemer...

Forreste, er kortet underklokka? Er ikke default 380/340? min er som sagt 378/337,5... :shrug:

Underklokka og underklokka. Alle korta jeg har hatt fra ati har vært "underklokka" med et par mhz. Har med at de klokkes i steg. Dette har null å si på ytelsen. De vil vel ikke komme over refereanse klokken til ati for 9800 pro.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
hvor lenge må man egentlig vente på å få dette kortet? På komplett sine status-sider så står det under plukkliste og det har det gjort siden den 28. Begynner å bli litt utålmodig her! :dontgetit:

Fikk mitt etter 2 dager...og jeg bor i tromsø! Er vel rett og slett veldig mange som har bestillt. Lønner seg å være tidlig ute når det er tilbud. Det burde jo alle vite. :p

Lenke til kommentar
Fikk mitt etter 2 dager...og jeg bor i tromsø! Er vel rett og slett veldig mange som har bestillt. Lønner seg å være tidlig ute når det er tilbud. Det burde jo alle vite. :p

Har sendt mail til komplett og fått bekreftet at jeg er blandt de som får av det de hadde inne før de ble utsolgt! Men jeg syns de driver å plukker så lenge bare....

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Har noen andre hatt problemer med at spillvinduet legger seg ned etter å ha kjøpt power color? Dette skjer med meg at vinduet til spillet legges ned og jeg kommer tilbake i windows? Hva slags problem kan det være, har reinstallert flere av spillene mine, men problemet er der enda. Uinstallerte også de gamle Nvidia driverne før jeg installerte Catalyst 4.1!

På forhånd takk! :roll:

Lenke til kommentar
kanskje jeg skal kjøpe meg det skjermkortet for mitt ble ødalgt i går :cry:

men de får det ikke inn før 9 februar da :( men om jeg bestiller det nå får jeg det for 2095 kr?

Jepp, hvis man gidder å lese litt i denne tråden får dere all info dere trenger :thumbs:

Lenke til kommentar
Har noen andre hatt problemer med at spillvinduet legger seg ned etter å ha kjøpt power color? Dette skjer med meg at vinduet til spillet legges ned og jeg kommer tilbake i windows? Hva slags problem kan det være, har reinstallert flere av spillene mine, men problemet er der enda. Uinstallerte også de gamle Nvidia driverne før jeg installerte Catalyst 4.1!

På forhånd takk! :roll:

Noen som har hatt dette problemet eller? Noen som kan hjelpe!? Plz! :(

Lenke til kommentar

Kortet ankom i posten på torsdag, har allerede vært testet ganske hardt med 8 timer CoD gaming, er fornøyd... Jeg har ennå ikke optimalisert det, dvs. jeg formaterer som regel os partisjonen ved hw oppgradering, men det er ikke gjort, så det er nok ennå litt å hente ut, uten å oc kortet no særlig.. :cool:

Tok 2 dager fra jeg bestillte til jeg mottok kortet, så jeg har ennå ikkeno å klage på komplett denne gangen heller.. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...