Boralis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Da er den på nytt utsatt til den 11.2 ubekreftet Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har de ikke denne prossesorn på komplett.no? Eller er det bare jeg som virrer :-/ Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den finnes i svenske butikker Det er bare norge som er treige. Lagerstatus: Beställningsvara Så dem har den sikkert ikke dem heller. Venter på den selv Men er det noen som har noen gode butikker fra Europa som kan ha den? F.eks fra Storbritannia? Jau, ser også at Amerikanerne har den... Flere butikker der som til og med har satt opp "Max 5 per kunde" Men dem leverer ikke utenfor USA.... Mvh. S. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har de ikke denne prossesorn på komplett.no? Eller er det bare jeg som virrer :-/ Den er på lista, men ubekreftet.... Nå er den "antatt 11/2-2004", etter å ha blitt forskjøvet flere ganger Mvh. S. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den finnes i svenske butikker Det er bare norge som er treige. Lagerstatus: Beställningsvara Så dem har den sikkert ikke dem heller. Venter på den selv De hadde 4 stk. på lager når jeg posta linken. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Men hvorfor koster den ca hele 4000,- Det er jo en uakseptabel pris Men kommer den til å synke i pris fort? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Men hvorfor koster den ca hele 4000,- Det er jo en uakseptabel pris Men kommer den til å synke i pris fort? Uakseptabel pris ? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Men hvorfor koster den ca hele 4000,- Det er jo en uakseptabel pris Men kommer den til å synke i pris fort? Uakseptabel pris ? Ja en forskjell på over 1500,- kr på en prossesor som er ikke så mye bedre en 3200 en Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Snekker`n skal du kjøpe den!(noen har for mye penger her på forumet) Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som er enige med meg om prisen på amd athlon 64 3400+ ? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som er enige med meg om prisen på amd athlon 64 3400+ ? Joda, men de kan jo like godt prise den til 50000kr så lenge ingen har den på lager. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som er enige med meg om prisen på amd athlon 64 3400+ ? Joda, men de kan jo like godt prise den til 50000kr så lenge ingen har den på lager. Ok, så det du sier er at når de får den på lager vil prisene synke drastisk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Snekker`nskal du kjøpe den!(noen har for mye penger her på forumet) Den er kjøpt ligger nå på tollkontoret, håper den er her til helgen Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ok, så det du sier er at når de får den på lager vil prisene synke drastisk Ja det er jo å håpe da. Men det jeg mener er at hvis AMD har problemer med å produsere nok, at det er ti kjøpere for hver CPU, så kan de sette prisen veldig høy. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Vil nok tro den faller i pris ja , spesielt nå når Intel har satt ned sine priser. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ok, så det du sier er at når de får den på lager vil prisene synke drastisk Ja det er jo å håpe da. Men det jeg mener er at hvis AMD har problemer med å produsere nok, at det er ti kjøpere for hver CPU, så kan de sette prisen veldig høy. Ja vet Akkurat som Cagiva Mito'en jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 PM Data påstår visst at de har den.... (Link). Men de skal ha 4710,- for den! Så da kan jeg heller vente.... Mvh. S. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Nei de har den ikke, problemet er jo at de har mange ting i lista men det er bare der. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skjønner.... Bare designet på den siden deres alene ødelegger enhver illusjon av troverdighet Men, Snekker'n, har du sett etter/funnet noen gode Europeiske web-shopper en kanskje kan kjøpe prosessoren fra? (Irriterende at Amazon ikke selger pc-deler ). Mvh. S. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg fant min i sverge,men de er også fri nå med ubekreftet dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå