ossa Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har problemer med wap på min SEt610; når jeg trykker på "online" knappen på høyre side av telefonen kommer det bare opp "http status 403", når jeg trykker joystick opp å går inn på "søkemotor" f.eks, får jeg opp meldingen "service does not exist". Jeg har chess abb med telenordekning og har vært inne på www.telenormobil.no og fått sendt wap-innstillingene til telefonen. noen som har noen ide om hva som er galt???? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 403 feilmelding med "forbidden" i teksten? Då bruker du feile innstillingar på wap, du bruker nemelg MMS innstillingane til å gå på wap med, og sidan desse er spesifiserte til eit spesielt mål går det ikkje ann å wappe med MMS innstillingane. Det du må gjere er å skifte om på kva datakonto wap tjenesten skal bruke. frå MMS til wap. Denne feilen oppstår når ein får MMS innstillingane før wap innstillingane og telefonen har ikkje nokon innstillingar i frå før. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå