ossa Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 har problemer med wap på min SEt610; når jeg trykker på "online" knappen på høyre side av telefonen kommer det bare opp "http status 403", når jeg trykker joystick opp å går inn på "søkemotor" f.eks, får jeg opp meldingen "service does not exist". Jeg har chess abb med telenordekning og har vært inne på www.telenormobil.no og fått sendt wap-innstillingene til telefonen. noen som har noen ide om hva som er galt???? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 403 feilmelding med "forbidden" i teksten? Då bruker du feile innstillingar på wap, du bruker nemelg MMS innstillingane til å gå på wap med, og sidan desse er spesifiserte til eit spesielt mål går det ikkje ann å wappe med MMS innstillingane. Det du må gjere er å skifte om på kva datakonto wap tjenesten skal bruke. frå MMS til wap. Denne feilen oppstår når ein får MMS innstillingane før wap innstillingane og telefonen har ikkje nokon innstillingar i frå før. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå