jantommy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) SL6WS COSTA RICA... en 2,6GHZ 800MHZ prossesor. Vet noen om denne er god og klokke?? eventuelt noen som har samme stepping? Trenger info om denne steppingen... Jeg er litt redd for at den er dårlig Noen som har den selv?? Villgjerne høre fra dere!! Endret 26. januar 2004 av jantommy Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Sjekker du opp på www.overclockers.com sin database kan du gi the en ca estimat av hvor god overklokker det er. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg kan ikke si dette med sikkerhet. Men de fleste D1 CPU'er fra Costa Rica suger til å klokke med, men det behøver ikke å gjelde for deg. Du kan jo bare prøve å klokke å se hvordan det går? Har selv en 2.6 SL6WH Malaysia som klarer 3.1GHz stock volt. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 er det no program man kan finne ut dette på? altså typen av cpu det er? hadde vært artig og visst hva jeg har for no Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 er det no program man kan finne ut dette på? altså typen av cpu det er? hadde vært artig og visst hva jeg har for no For å finne ut om den er fra Costa Rica, Malaysia etc. må du enten sjekke P4 eska eller så står det på CPU'en. Det eneste du kan finne ut ved hjelp av programmer er om du har f.eks C1, D1,M0,B0 osv. stepping. Last ned CPU-Z for å finne ut litt mer info om du har C1 osv. Er ganske sikker på at du har C1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå