Gå til innhold

Styggeste nicket

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-19530
Jeg missliker navn med Lord i, virker så rart. Var ung og dum jeg også, og nå er set på nesten alle nick\brukernavn jeg har  :dontgetit:  Har begynt og endre lit på det nå, men jeg får jo ikke endra det overalt. Skulle heller hat bare KGA, og ikke den dumme Lord forran.

For at nick skal være kult så må det være noe som ikke alle kaller seg. Sån som killer og slikt er tåpelig, og lord  :ermm:  :angry:  :wallbash:

så du syns nicket mitt er teit? :dontgetit:

vel hva syns dere om nicket mitt a?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For at nick skal være kult så må det være noe som ikke alle kaller seg. Sån som killer og slikt er tåpelig, og lord  :ermm:  :angry:  :wallbash:

så du syns nicket mitt er teit? :dontgetit:

vel hva syns dere om nicket mitt a?

skal jeg være ærlig :devil: ?

nicket ditt er helt ok, men ikke min personlige favorit som jeg ville valgt dersom jeg skulle hatt nytt nick.

mitt: CompleX . hva syntes dere?

Lenke til kommentar

Jeg avskyr tegn og tall! Både fordi de som bruker det tror det er kult, og fordi det er umulig å huske på. Jeg liker å vite hvem jeg spiller med, for da er det gøy å møte dem igjen senere. Men når vedkommende kaller seg [<_00*#%-1337£$€>] blir det umulig.

Selv kaller jeg meg alltid "thetoe" i flerspiller. Hva synes dere om det? :)

Lenke til kommentar
Jeg missliker navn med Lord i, virker så rart. Var ung og dum jeg også, og nå er set på nesten alle nick\brukernavn jeg har :dontgetit: Har begynt og endre lit på det nå, men jeg får jo ikke endra det overalt. Skulle heller hat bare KGA, og ikke den dumme Lord forran.

For at nick skal være kult så må det være noe som ikke alle kaller seg. Sån som killer og slikt er tåpelig, og lord :ermm::angry::wallbash:

Lol, jeg har en kompis som bare kaller seg LORD. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...