akristina92 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 campingcarl NICKET MITT!!! (cs!) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 "." er jo akkurat ikke noe orginalt og fint nick da... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 "." er jo akkurat ikke noe orginalt og fint nick da... Enig med deg der. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg kaller meg Goth i cs, om dere synes det suger bryr meg lang oppi rævva egentlig , men jeg husker det var en som sa : Goth you are a sad little mofo, why Goth? BalleMann Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) mitt nick er det samme på cs som på hw.. greit nok. Endret 25. februar 2004 av imastard Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bruker gromle jeg.. ikke spesiellt tøft eller kult. Men enda ikke sett en eneste annen som bruker det. Er vel kanskje en grunn men....... Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg kaller meg Ida_head_scott fordi jeg kjenner ei som heter Ida Scott. det er med andre ord bare for å erte henne Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 De verste nickene er i andre rekker "Young" og "det dvergiske kaffebord". Først og fremst "Mailman" Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Bruker "Ravenlord" til vanlig men har begynt å skifte til "Nurke" .. Nurke er et genialt nick Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 samma nick her som i cs.. liker å kaste på en "<3 bsl" eller noe bakom for CPL-feel! Så kommer det folk og spør: "Kjenner du bsl?" "Nei, men jeg bor i samme by som han" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 verste nicket må vere mitt...banning på høgt plan.. bruker WhiteFUCKINshit i cs sammenheng. ja klar over at det høyres ut som rasisme mot kvite...men eg er kvit...så då må jo det vere lov... Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 et ganske rart nick er "en tilfeldig forbipaserende" Da blir det [En eller annen] killed en Tilfeldig forbipaserende Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 *DEAD* er også et latterlig nick...bugger litt opp på fargesystemet når man chatter Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) artig å kalle seg "himself"... [Enelleranna] killed himself.. Endret 2. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ville vert litt artig og kalle seg "everyone".... For da blir det f.eks. [snarren] killed everyone Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hvis man kaller seg f.eks. "spec_text" eller no, blir nicket jæv*lig langt når du dreper eller blir drept.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ville vert litt artig og kalle seg "everyone"....For da blir det f.eks. [snarren] killed everyone Wow Jeg kaller meg nobody det teiteste må være "Klein Banan" Liten Banan Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pleide å kalle meg Kebabking ***** det gjorde jeg på noen forumsider også jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå