Bluebeans Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nocturnal? åssen er det? Funker det Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei... Synes det er litt teit... Nocturnal altså. Men nå har jeg det dårligste nicket i nabloaget også da Nå kaller jeg meg BumpiBear. Hva synes dere om det da? (Bompibjørnene er forresten GummiBears, ikke BumpiBear. Teit? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Zyberzombie er i alle fall tragisk.. Men Bumpibear er et helt greit nick, litt oppbrukt kanskje. Ligger i samme gate som Postmann Pat, Tinky- Winky o.l Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei... Synes det er litt teit... Nocturnal altså. Men nå har jeg det dårligste nicket i nabloaget også da Nå kaller jeg meg BumpiBear. Hva synes dere om det da? (Bompibjørnene er forresten GummiBears, ikke BumpiBear. Teit? ja skikkelig teit Lenke til kommentar
falut Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Liker ikke folk som kaller seg for bl.a The One, Neo eller andre Matrix navn. Kjenner en som kaller seg NeoPlatinum... WHY! Han trur han er så 1337 i data også da Edit: selv kaller jeg meg for _-Inline-_ fordi jeg går på inline skøyter (rulleskøyter) passa så fint Endret 2. februar 2004 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er kult! Jeg har lagt merke til deg før nettopp på grunn av det. Utradisjonelle kallenavn er alltid best. Men hvor kommer det fra egentlig? Løse lufta? Egentlig så kommer det mest av at jeg og kammerat gjengen digger devrger (ikke stygt ment) Og nicket ble til fordi det er så sinnsykt meninsløst Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Styggeste nicket må være Bahtheemperor! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nick som ikke går ann å uttale,vanskelig å skrive, eller de som er allt for lange. Som "\m/IKilledYou-Damn I'm good\o/" Nick som du kan skrive fort, som er enkle å skrive, og lette å uttale er nick som jeg liker Eks: HellslayeR Gn0m, Zuljin, Wishmaster osv... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hurra hurra og millioner av takk til Allyse Fikk skiftet fra LaZeR Sauen til Rippo Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nei... Synes det er litt teit... Nocturnal altså. Men nå har jeg det dårligste nicket i nabloaget også da Nå kaller jeg meg BumpiBear. Hva synes dere om det da? (Bompibjørnene er forresten GummiBears, ikke BumpiBear. Teit? ja skikkelig teit Haha... Synd for meg... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Selv hater jeg alle idioter som kaller seg for Pvt. Ryan i spill som har WWII som setting, hvor originalt er det? Ellers så gjelder vel denne regelen for alle andre nick. Kan ikke fordra folk som har så liten fantasi at de må bruke navn fra filmer ol. Hvorfor ikke klø seg litt i hodet og komme på noe nytt. Spiller man MMORPG heter jo ****** halvparten av wizards'ene Gandalf! Sheeesh! Ja så har du de verste, det er de som faktisk velger et kjent navn fra film eller bok etc. som faktisk klarer å stave det feil, da er det nesten slik at de ikke burde få lov å spille en gang, det er bare hat! Endret 4. februar 2004 av Trancton Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes Player1 er temmelig ille Takk gud for RPG som generer navn (NWN). Her fant jeg navnet jeg bruker i rpger: Karn Menalian. Det var en blanding av en fantasy bok og litt tilfeldig NWN. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 noen meninger om mitt nick ? kolleckio (fant det på et colaglass i polen for LENGE siden) nei jeg vet ikke hva det betyr Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kult at man kan få skiftet navn. Men jeg tror nok ikke jeg ville ha byttet, jeg har litt for mange posts til det. Jeg kaller meg alltid Elyas, eller Elyas Machera. Jeg bruker det fordi det er en person i bokserien Tidshjulet, eller Wheel of time. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Kaller meg fortsatt PaX, men har nå vokst fra de ^^ tegna foran og bak. Skifta til det nicket da ingen klarte å uttale Psyngergy rett, det var vel i 9. klasse eller noe. BTW, hvordan søker jeg etter nick i steam? Endret 4. februar 2004 av ^PaX^ Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 "FeikNikk" er jo ganske irriterende Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det styggeste nicknames jeg har sett i det siste må være ZyberZombie. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Alle nick som består av ren 1337-h4x0r-5p33k er stygge, etter min mening. Utrolig frekt! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva med Solid Snake da? Jeg modifiserer navnet ettersom spillet jeg spiller da. MGS2: Solid Snake KOTOR: Solid Skywalker PGR2: Solid Schumacher Et western flash-spill jeg spilte for noen dager siden: Solid Sheriff Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Mmm.. spilte CS ista og det var en som presterte å kalle seg (/!#¤&" ! Huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå