Gå til innhold

zelda the wind waker

JågI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor kan jeg få special edition?

Jeg tror det er bare den de selger her i Europa(Kan være jeg tar feil).

Uansett, Wind Waker er et fantastiske bra spill, og grafikken er noe av den beste grafikken på noen av konsollene noensinne. Den ser kanskje ikke så imponerende ut for alle til å begynne med, men bare vent til du slåss mot boss'ene. De er helt sinnsyke.

Lenke til kommentar

Sant sant. Det gjelder faktisk en del Nintendo-titler (hvertfall i mine øyne). Det ser passe gørr ut på nettet, men dagen du putter disken i GC og starter opp, så holder´u kj**t etter på ;)

Men Zelda har som sagt veldig sweet grafikk.

Hadde ikke gjort meg noe med en pt.2 i samme stil :yes:

Lenke til kommentar
har kommet til det stedet hvor søstra di er etter hu har blitt kidnappet.. jeg trenger hjelp!! finner ikke jævelen :cry:

men bortsett fra det så er WW et bra spill :dribble:

Du må komme deg opp i det høyeste tårnet. Finn det på kartet, og kom deg dit innenifra, ikke på bakkenivå, men på gangveiene ved taket.

Lenke til kommentar
hvilken gangvei?

har tatt ut alle lyskasterne

Du må komme deg til "andre etasje" i tårnet. Så du må klatre opp stigene INNE og hoppe fra gangvei\platform til gangvei\platform. Det går bare ann å komme til det riktige rommet fra en av sidene. Men... Når du ser Mobliner som patruljerer i "andre etasje" så er du i riktig rom.

(Andre etasje = De hemsene\gangveiene\platformene eller hva nå enn det er, inne i rommene).

Lenke til kommentar

Zelda er konge ja :)

Holder på å spille gjennom WW for andre gang. Litt gøyalt at man spiller med den hummer-t-shirten hele tiden da ;)

Man "ser" liksom ikke den nye drakten :)

Også er det dritkult hvis du har en GBA som du kobler til og bruker med mr. Tingle(?). Kan plasere bomber rundt forbi en stund før du får tak i bomber selv. Masse gøy ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...