Jon-d Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, jeg vet det er en trackmania post på generelt, men der er det så mye rart... Noen som har gode tips til å få tak i dette spillet uten å måtte betale moms og toll? Det jeg da søker er billige steder på nettet, eller evt netsider som sender varene uten pris på (slik cd-wow.com gjør). Skal til Danmark til helgen, Noen som vet om det er ute der? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, jeg vet det er en trackmania post på generelt, men der er det så mye rart... Noen som har gode tips til å få tak i dette spillet uten å måtte betale moms og toll? Det jeg da søker er billige steder på nettet, eller evt netsider som sender varene uten pris på (slik cd-wow.com gjør). Skal til Danmark til helgen, Noen som vet om det er ute der? Hvor skal du til i danmark? Hvis du skal til Frederikshavn, kan du stikke innom DVD Strax i Danmarksgade (gågaten), der har de det.... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Køben... Men har de det i Fredikshavn har de det vel andre steder og kanskje..? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Selvfølgelig, du finner det nok!!! Håper du finner det, spillet er meget underholdende! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Spillet suger heftig, men det er så sjarmerende at du må spille det! Har heller ikke funnet spillet! Noen nettbutikker som selger det? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Spillet suger heftig, men det er så sjarmerende at du må spille det! Har heller ikke funnet spillet! Noen nettbutikker som selger det? Suger men må spille det..? Er jo ingen simulator, men det er det jo ingen som sier heller. Det er underholdende, og mer kan man ikke forlange av et spill! Når det gjelder på nettet har jeg sett det flere steder (utenlands), men du må jo i så fall punge ut med porto, mva og toll, så det blir ingen billig fornøyelse edit: leif Endret 29. januar 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
hht Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg er også sugen på dette spillet. Hvor kan jeg kjøpe det ? Online eller Offline, aller helst i Norge, men det spiller egentlig ingen rolle. Hvor ??? Vær så snill, hvor ??? Endret 29. januar 2004 av hht Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) £ 30 her: http://www.digitaljesters.com/shop.php £ 25 på play.com, men de er for tiden utsolgt... I tillegg, som nevnt tidligere kommer postens avgifter og mva på 24% Så vidt meg bekjent er det foreløpig ikke tilgjengelig i lille Norge... Endret 30. januar 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå