kilogram Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Det finns 10 typar mennesker; dei som forstår binære talsystem og dei som ikkje gjer det. Me fortel deg korleis du kan skjønne programmerarar sin humor. Les artikkelen her Beklagar at denne tråden vart oppretta så seint, men det var ein feil i publiseringssystemet vårt som vart retta først i dag. Endret 26. januar 2004 av kilogram Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Med stor forventning leste jeg artikkelen. Det sto nemlig noe om humor i ingressen. En og annen tørrvittig kommentar og binær blødme hadde gjort seg. En stund virket det som man skulle få en introduksjon til å gange og dele binære tall - men det kom aldri ?? Ellers bra. Endret 27. januar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Eg utelot ganging og deling sidan det er relativt avansert, og bør vere mogleg å finne ut av sjølv. Eg nemnte heller ikkje noko om addisjon og subtraksjon, dette og med vilje. Det var hovudsakleg ein introduksjon til talsystem og deira bruk i programmering (og det inkluderer sjeldan manuelle operasjonar med binære tal). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg