Joachim_F Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 "Enkelt å lære, vanskelig å mestre". Takket være genialt spilldesign er det som om denne klassiske frasen er skreddersydd for Massive Assault, et russiskprodusert strategispill du ikke bør overse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hmm, dette så jo faktisk veldig interresant ut. Tanken på rundebasert og flerspiller over flere uker sender tankene tilbake til de gode gamle VGA-Planets dagene Garantert ett spill jeg ville ha oversett i spillhyllene - oddsene er betraktelig høynet for ett salg nå :=) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hmm, dette så jo faktisk veldig interresant ut. Tanken på rundebasert og flerspiller over flere uker sender tankene tilbake til de gode gamle VGA-Planets dagene Garantert ett spill jeg ville ha oversett i spillhyllene - oddsene er betraktelig høynet for ett salg nå :=) jeg synes nå det minner meg om heroes of might and magic med tur basert spilling. *mimre mimre om HOMM3 * Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Garantert ett spill jeg ville ha oversett i spillhyllene - oddsene er betraktelig høynet for ett salg nå :=) Godt å høre - dette er et virkelig godt spill. Hvis du eller andre har problemer med å finne det i butikkene kan dere kjøpe det fra http://www.massiveassault.com/ . Frakt er gratis, men prisen er over 200 kroner, så de vanlige ekstrautgiftene i tolla kommer i tillegg. Demo er også tilgjengelig. Endret 30. januar 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 mja, jeg har faktisk prøvd å finne det i butikken - uten hell. Får ta en titt på den siden og bestille det derfra Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Vel, hva kan jeg si etter å ha lastet ned demoen herfra: http://www.massiveassault.com/demo.php Alle som liker strategi skylder seg selv å laste ned denne demoen. Det er ganske enkelt ett genialt spill. Har spilt demoen i 6 timer nå...og får fortsatt juling. Relativt vanskelig ja, selv om det er genialt enkelt, hehe. Spillet er bestilt, det må man bare ha. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Godt å høre - dette er et spill som fortjener å være i en hver strategientusiast sin spillsamling. Fullversjonen (etter at du har patchet den) har også mulighet for å stille på vanskelighetsgraden, noe som gjør det litt lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg