darkhead Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har lyst tilog få opp tv på dataen min. Lurer på hvordan dette gjøres og om det egentlig blir noe bra. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det blir veldig bra. Du trenger et TV-kort. Det finner du hos Komplett og andre butikker. Lenke til kommentar
darkhead Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Jo takk, men lurerr litt på om det er trådløst, om det trengs noen form for/motattker sendet ol.? kunne trenge litt mer konkrett hjelp. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ----HER---- står det mye om tvkort. Lykke til. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Enten kan du bruke et tv-kort eller et skjemkort med en tv inn utgang. Sjekk tester på DinSide, der lærer du en hel del. Ellers tipper jeg du finner du en del på dvdrhelp.com Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 du kan og koble deg til webstreams av dirkete sendt tv, men det er som oftast test prosjekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå