magnus85 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.mobiledia.com/previews/sendo/x/ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 uten tvil min neste mob Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sikle sikle.. Hive Nokia 6600 dritet til #¤&"!# når denne kommer ut. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) sykt digg mobil. fikk ikke noe negativt jo!! helt klart den mobilen som kommer til å bytte ut min 3310 Endret 26. januar 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 den skal jeg ha, dropper å kjøpe Nokia 6600 når noe så lekkert kommer ut.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det reviewet der er jo skrevet etter spesifikasjonene. Den som har skrevet har ikke engang prøvd mobilen på ordentlig. Derfor heller ingen live-bilder av mobilen... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 shadowlands skrev: sykt digg mobil. fikk ikke noe negativt jo!! helt klart den mobilen som kommer til å bytte ut min 3310 er vel ikke like god som 3310 da ser ut som sendo har gjort alt rett... Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 molna skrev: Det reviewet der er jo skrevet etter spesifikasjonene. Den som har skrevet har ikke engang prøvd mobilen på ordentlig. Derfor heller ingen live-bilder av mobilen... Det er ikke noe Review,men et PREVIEW. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 oizann skrev: molna skrev: Det reviewet der er jo skrevet etter spesifikasjonene. Den som har skrevet har ikke engang prøvd mobilen på ordentlig. Derfor heller ingen live-bilder av mobilen... Det er ikke noe Review,men et PREVIEW. det fant jeg også ut etter å ha lagt inn innlegg tidligere. Så det er vel ingen som vet om den er helt feilfri, noe jeg synes de ga uttrykk for i previewet. Men utifra spesifikasjonene ser det jo bare helt super ut Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg fant faktisk en side med live bilder for en stund siden, men jeg husker ikke adressen. Søk på google. Var der jeg kome frem til siden. kanskje litt offtopic, men hva ville dere gjort? Kjøpe 6600 nå, vente til 2 kvartal og kjøpe sendo x eller vente enda lenger på en ny nokia? Tenker litt på pris også. 6600 synker såpass mye nå snart at jeg tror jeg kanskje går for det. Vet heller ikke hva jeg går til med sendo X. Har jo ikke akkuratt hatt de fineste telefonene før. Hva ville dere ha gjort? Takker for svar. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har du mye pæng: kjøp 6600 nå; og selg den evt. når X kommer (tar jo gankse lang tid; et halvår ) d gjør jeg ihvertfall Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Pallesen skrev: Jeg fant faktisk en side med live bilder for en stund siden, men jeg husker ikke adressen. Søk på google. Var der jeg kome frem til siden. kanskje litt offtopic, men hva ville dere gjort? Kjøpe 6600 nå, vente til 2 kvartal og kjøpe sendo x eller vente enda lenger på en ny nokia? Tenker litt på pris også. 6600 synker såpass mye nå snart at jeg tror jeg kanskje går for det. Vet heller ikke hva jeg går til med sendo X. Har jo ikke akkuratt hatt de fineste telefonene før. Hva ville dere ha gjort? Takker for svar. jeg ville kjøpt den fra England så snart den kommer ut der. (Kan vel ikke være mange dager til) og når Norsk firmware var klar i 2 kvartal ville jeg fått den flasha slik at du får Norske menyer/t9 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 bergetun skrev: jeg ville kjøpt den fra England så snart den kommer ut der. (Kan vel ikke være mange dager til) og når Norsk firmware var klar i 2 kvartal ville jeg fått den flasha slik at du får Norske menyer/t9 Ingen dum ide, men så koster den 5000 pluss frakt osv. Ingen i norge som har testet den enda så jeg vet ikke om jeg kommer til å bli skuffet eller fornøyd. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 bergetun skrev: Pallesen skrev: Jeg fant faktisk en side med live bilder for en stund siden, men jeg husker ikke adressen. Søk på google. Var der jeg kome frem til siden. kanskje litt offtopic, men hva ville dere gjort? Kjøpe 6600 nå, vente til 2 kvartal og kjøpe sendo x eller vente enda lenger på en ny nokia? Tenker litt på pris også. 6600 synker såpass mye nå snart at jeg tror jeg kanskje går for det. Vet heller ikke hva jeg går til med sendo X. Har jo ikke akkuratt hatt de fineste telefonene før. Hva ville dere ha gjort? Takker for svar. jeg ville kjøpt den fra England så snart den kommer ut der. (Kan vel ikke være mange dager til) og når Norsk firmware var klar i 2 kvartal ville jeg fått den flasha slik at du får Norske menyer/t9 Hvet du når den kommer i England? er det lenge før den norske realesen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er nok fortsatt endel måneder før den kommer i salg her i England eller noe annet sted. Til den tid er det sikkert kommet enda bedre mobiler enn både 6600, X og SX1 også. Eller i allefall presentert... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hinter du om en eventuelt nye siemens?? (sx2?) Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nei nei Både Nokia og Siemens kommer selvsagt med nye S60-mobiler. Siemens kommer med 1 eller 2 nye S60 i år, Nokia sikkert enda flere Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) molna skrev: Nei nei Både Nokia og Siemens kommer selvsagt med nye S60-mobiler. Siemens kommer med 1 eller 2 nye S60 i år, Nokia sikkert enda flere Nokia kommer sikkert med 5 mobiler som er helt like; men den ene er en klapp, den andre en 36**, den tredje ny "6600", den fjerde en eller anna stygg udugelig crap telefon som vil koste under d halve etter et halvt år og den femte en wannabe p800/900 Endret 26. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 her er det forresten et reviev: http://www.threegmobile.net/main/index.php...nid=223&page=10 Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det der er heller ikke noe review. Det er skrevet da mobilen ble presentert. Remerser: Ja, sikkert noe slikt Men den taktikken ser ut til å gi suksess så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå