Gå til innhold

Åpen dag på NITH

enden

Anbefalte innlegg

For de som er int. i å ta en titt på hvordan en privat IT-høgskole virker og å danne seg et inntrykk av studiemulighetene anbefales det på det sterkeste å stikke innom

Åpen Dag 2004

NITH inviterer alle som er interessert i å studere IT til å komme å se på lokalene, få høre om studietilbudet, bli kjent med studenter og forelesere og stille spørsmål til ansatte og studenter. Programmet starter kl 16.30 og varer til 19.30, men man kan også komme når det passer innenfor dette tidsrommet.

Dette er helt uforpliktende.

Registrer gjerne at dere er "vervet" av 506754 så kan jeg bli den heldige vinner av en 64MB pendrive og en x-box.

Spørsmål kan gjerne sendes til meg på pm så skal jeg gjøre mitt beste for å svare på de

Link til påmelding

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig veldig dumt valg av datoer... det er Microsoft dagene på Sentrum Scene de samme datoene...

EDIT: Jeg tenkte litt feil tror jeg... dette er ikke de dagene hvor bedrifter inviteres for å snakke med studenter, men åpen dag for potensielle studenter!?

Absolutt fin skole, gikk der i 2 år selv :thumbup:

Endret av TopDog
Lenke til kommentar
er det bare høgskole, eller er det også vgs?

Høgskole med muligheten for Bachelor i datateknikk og en eller annen ingeniørlinje + master for begge

VeXx: var det noe? Siden det er til offentlig informasjon spurte jeg yummy om jeg fikk lov å bumpe den, og det gjorde jeg. (takk for muligheten til å slenge den øverst på lista igjen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...