enden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) For de som er int. i å ta en titt på hvordan en privat IT-høgskole virker og å danne seg et inntrykk av studiemulighetene anbefales det på det sterkeste å stikke innom Åpen Dag 2004 NITH inviterer alle som er interessert i å studere IT til å komme å se på lokalene, få høre om studietilbudet, bli kjent med studenter og forelesere og stille spørsmål til ansatte og studenter. Programmet starter kl 16.30 og varer til 19.30, men man kan også komme når det passer innenfor dette tidsrommet. Dette er helt uforpliktende. Registrer gjerne at dere er "vervet" av 506754 så kan jeg bli den heldige vinner av en 64MB pendrive og en x-box. Spørsmål kan gjerne sendes til meg på pm så skal jeg gjøre mitt beste for å svare på de Link til påmelding Endret 26. januar 2004 av enden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hadde jeg bare vært i oslo så kunne jeg kansje tatt turen, men det blir litt vanskelig fordi jeg er i bergen... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Egentlig veldig dumt valg av datoer... det er Microsoft dagene på Sentrum Scene de samme datoene... EDIT: Jeg tenkte litt feil tror jeg... dette er ikke de dagene hvor bedrifter inviteres for å snakke med studenter, men åpen dag for potensielle studenter!? Absolutt fin skole, gikk der i 2 år selv Endret 26. januar 2004 av TopDog Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 hadde jeg bare vært i oslo så kunne jeg kansje tatt turen, men det blir litt vanskelig fordi jeg er i bergen... Sjekk siden, det var ikke bare i Oslo, men alle studiesteder Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 bumper denne i tilfelle den er av interresse for andre og Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Under beskyttelse av store allmektige Yummy velger jeg å nok en gang bumpe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 er det bare høgskole, eller er det også vgs? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Under beskyttelse av store allmektige Yummy velger jeg å nok en gang bumpe Les/tenk gjennom innlegget ditt før du poster! Endret 29. januar 2004 av VeXx Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 er det bare høgskole, eller er det også vgs? Høgskole med muligheten for Bachelor i datateknikk og en eller annen ingeniørlinje + master for begge VeXx: var det noe? Siden det er til offentlig informasjon spurte jeg yummy om jeg fikk lov å bumpe den, og det gjorde jeg. (takk for muligheten til å slenge den øverst på lista igjen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå