Gå til innhold

Hvorfor gidde å kjøpe Playstation 2?


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beeed: PS2'en får JAK III.  :yes:  :yes: 

Fett, det viste jeg ikke. Må vel klare å komme meg gjennom Jak II innen 3'ern blir ferdig. ;):D

 

*Rister på hodet, men føler seg allikevel "tvunget" til å svare på tåpelig thread*

Du er ikke den eneste som har følt det sånn! :no:

Endret av beeed
Lenke til kommentar
Icedude...jeg eier selv ikke PS2,men hvorfor kommer du hit og hetser PS2 når du har de andre kategoriene og boltre deg på?

Kjedet meg, liker å provosere fram lange, meningsløse diskusjoner... :green:

les retningslinjene, slik unødvendig tullete provokasjon trenger vi ikke her.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Lenke til kommentar
Icedude...jeg eier selv ikke PS2,men hvorfor kommer du hit og hetser PS2 når du har de andre kategoriene og boltre deg på?

Kjedet meg, liker å provosere fram lange, meningsløse diskusjoner... :green:

Fint du innrømmer det, så vet vi at alt du heretter skriver på forumet ikke kan tas seriøst, ettersom det er mulig du bare kjeder deg og er ute etter å provosere. Takk og farvel.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte boksen p.g.a. FF serien, MGS serien, Gran Turismo, SSX3 og mye annet. Skal nok ha X-box etterhvert og, men har aldri funnet noen som helst grunn til å slenge dritt om andre plattformer bare fordi jeg har en og ikke alle. De har alle sine sterke og svake sider, og det har slettes ikke alltid med alderen på hardwaren å gjøre.

Lenke til kommentar

Solgte min PS2 for en god stund siden, og kjøpte xbox. Den har jeg moddet, og er kjempefornøyd med.

 

MEN, jeg savner Gran Turismo... Det gjør vondt å lese at nr 3 i rekken er på vei. PS2 har vel uten tvil den størst mengden spill, og de fleste spill som kommer til de andre, kommer jo også til denne. Dette argumentet kan jo brukes for alle.

 

Alle konsoller har sine styrker og svakheter, så det gjelder å finne den som passer deg, avhengig av spill til denne. Selv spiller jeg mest på pc uansett, ettersom FPS til konsoll er for dårlig uansett. Og fordi tv'en sliter sånn med å spille i 1600*1200.

 

Venter ivrig på Fable. Tror det blir bra. Blir sikkert skuffet....

 

Konsoller egner seg vel uansett best til arcade- og sportsspill av varierende sjangere, mens pc er bedre til strategi og FPS.

 

Bruker heller ikke xboxen til annet enn spill. Men jeg "installerte" Nintendo 64 på den her om dagen. Mario64 ruler fortsatt. Nostalgi er alltid moro. Selv om den ikke går så mange år tilbake som den pleide....

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange håndkontrollere man får til xboxen nå, men har 3 forskjellige selv. Tipper det er finnes glatt mer enn 10 på markedet uansett. Å bruke håndkontrollere som et argument blir derfor litt svakt.

 

Et pluss for xbox vs ps2 er også analoge knapper i mye større grad på xboxen. Merker det veldig godt i bilspill for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...