lceman™ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvorfor gidder folk å kjøpe Playastation 2? den er jo i det hele tatt underlegen X-boks og Gamecube, dessuten har den nesten utelukkende elendige spill med kjedelig gameplay! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fordi ikke alle har samme smak som deg. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 For å spille Amplitude, Frequency, Ico, Rez, Flipnic, Disgaea, Dancing Stage, Gregory Horror Show og drøssevis av andre eksklusive kvalitetsspill som du sikkert aldri har hørt om fordi du ikke har peiling. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 to ord..... Gran Tourismo Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 to ord..... Gran Tourismo word. Men er lykkelig xbox eier fordi om.. PGR2 Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fordi ikke alle har samme smak som deg. ja, nettopp derfor. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 MGS2, MGS3, GT3, GT4, Silent Hill 2, Silent Hill 3, Zone of the enders 1 og 2, FFX, FFX-2, Socom 1 og 2. Dette er bare noen av titlene som er på PS2 eller kommer som det er verd å vente på. I tillegg er det hådkontrollen som jeg bare syns er himelsk bra. Og den har etter min mening, MYE bedre design enn både GC og X-box... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 MGS2, MGS3, GT3, GT4, Silent Hill 2, Silent Hill 3, Zone of the enders 1 og 2, FFX, FFX-2, Socom 1 og 2. Dette er bare noen av titlene som er på PS2 eller kommer som det er verd å vente på.I tillegg er det hådkontrollen som jeg bare syns er himelsk bra. Og den har etter min mening, MYE bedre design enn både GC og X-box... I tillegg Killzone og Jak III. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Ja, det er vel Jak II du mener. Og siden vi skal gå dit, må vi ko ikke glemme Jak & dexter, Ratchet & Clank 1 og 2, Virtua fighter 4 evolution og Tekken serien. Også har vi jo Ghost hunter og DB: Arenas, men de er jeg ikke sikker på om er eksklusive til PS2.. Noen jeg her glemt?? bare fyll på lista Endret 26. januar 2004 av beeed Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Som mange her har nevnt, er det supert å ha PS2'n stående når det kommer såpass mange VELDIG gode eksklusive titler. Dessuten har den penere design enn både den store, klumpete X-box'n Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dessuten har den penere design enn både den store, klumpete X-box'n ??????? Design? WTF?? En spillkonsoll er ikke til for å se på vel??? Grunnen til at xbox'en er klumpete, er det er mye mer inni den! Alle nevner dårlige PS2 spill her, så.... Må bare nevne noen av xbox spillene som er og kommer.... Halo:CE, Halo 2, Ninja Gaiden, Fable, Doom 3, Half Life 2, BC, Project Gotham Racing 2 +++ Vi har vel ikke glemt disse har vi!?? Hmm... Master D Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 MGS2, MGS3, GT3, GT4, Silent Hill 2, Silent Hill 3, Zone of the enders 1 og 2, FFX, FFX-2, Socom 1 og 2. Dette er bare noen av titlene som er på PS2 eller kommer som det er verd å vente på.I tillegg er det hådkontrollen som jeg bare syns er himelsk bra. Og den har etter min mening, MYE bedre design enn både GC og X-box... Helt enig! Derfor! PS2 er best! Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 menge bra spill som kommer på playstation lenge før de kommer på pc .. og grand turismo er et genialt spill som ikke du ikke får på noen anen konsoll ! Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 *Rister på hodet, men føler seg allikevel "tvunget" til å svare på tåpelig thread* Mennesker er forskjellige og valgene blir da også forskjellige. Dersom jeg hadde mye penger kunne jeg f.eks kjøpt en PS2 utelukkende for å bruke den som bokstøtte. Folk ville kanskje undre over hvorfor jeg ikke brukte den til å SPILLE spill, altså det den er i hovedsak lagd for. Jeg kunne da svart at jeg synes den er grei å se på, samt at den har sånn kjekk støtte slik at den kan stå på høykant og egner seg flott til bokstøtte. Xbox kunne jeg f.eks brukt til brevpresse, og gamecuben kunne jeg hult ut til en litt spesiell håndveske. Men nok om det..... Jeg kunne godt brukt design som argument for å ikke kjøpe meg Xbox. Dessuten vil mange spill som er ute på Xbox finnes til PC, og jeg kunne da slengt ut kommentarer som "Hvorfor i alle dager kjøper folk en "middelmådlig PC i stygg svart boks" for å spille FPS-er som tar seg mye bedre ut på en PC som de aller fleste har tilgang til??" PS2 har mange gode spill som i tillegg er billige. Gran Turismo og MGS-serien alene gjørt at en PS2 vil være et greit kjøp. Selv har jeg gamecube og er fornøyd me den. Har også PC, så det meste som Xboxen kan brukes til i modifisert form, har jeg ikke bruk for. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Selv kjøpte jeg ps2 fordi capcom og konami lager utrolig gode spill til den, vet ikke om de har mekka noe til x-box. Men for å være mer presis kjøpte jeg ps2,n kun pga. Capcom vs snk 2 Lenke til kommentar
Grums Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvorfor gidder folk å kjøpe Playastation 2? den er jo i det hele tatt underlegen X-boks og Gamecube, dessuten har den nesten utelukkende elendige spill med kjedelig gameplay! Hvorfor skriver du slike poster bare for å provosere? Hvorfor er du GC eller X-Box eller PC fanboy, eller hater PS2? Selv skulle jeg likt og ha en GC og X-Box i samlingen min. Når det gjelder, Hvorfor PS2? Så sier jeg This is Football 4. Onlinefunksjon med 8 stykker samtidig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Dessuten har den penere design enn både den store, klumpete X-box'n ??????? Design? WTF?? En spillkonsoll er ikke til for å se på vel??? Grunnen til at xbox'en er klumpete, er det er mye mer inni den! Alle nevner dårlige PS2 spill her, så.... Må bare nevne noen av xbox spillene som er og kommer.... Halo:CE, Halo 2, Ninja Gaiden, Fable, Doom 3, Half Life 2, BC, Project Gotham Racing 2 +++ Vi har vel ikke glemt disse har vi!?? Hmm... Master D Halo finnes til PC. Halo 2 dukker vel opp til PC. Doom 3 kommer først og fremst til PC og det vil nok se best ut der ja. Likeså med HL2. Fable, BC og Ninja Gaiden er ganske eksklusive til Xbox'n ja. "looking good". beeed: PS2'en får JAK III. Og har Jak II Desutten er det neste GTA spillet foreløpig eksklusivt for PS2. Endret 26. januar 2004 av stryder Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvorfor gidder folk å kjøpe Playastation 2? den er jo i det hele tatt underlegen X-boks og Gamecube, dessuten har den nesten utelukkende elendige spill med kjedelig gameplay! Enda eit bra begrunnet argument...sukk.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvorfor gidder folk å kjøpe Playastation 2? den er jo i det hele tatt underlegen X-boks og Gamecube, dessuten har den nesten utelukkende elendige spill med kjedelig gameplay! Enda eit bra begrunnet argument...sukk.. For Guds skyld si at det var ironi.. 1 2 3 *Klikke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå