FungusMental Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det noen andre her som har testet denne? Jeg har ikke for vane å være frekk i kjeften, men den nye Morpheus 4 betaen er virkelig noe d***t. For å få installert den må man akseptere at 3 ekstra programmer installeres (RebatesFromEbates, MySearchBar/MyWay og BroadCastPC). Disse KAN fjernes, men inntill de er borte blir systemet rimelig ustabilt (Explorer krasjer bl.a.). Må ty til registry-editing også for å få vekk alt, det hjelper heller lite med AdAware og SpyBot, de fjerner bare noe. Alt dette på toppen av at den har en innebygget ad-banner også. Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 mldonkey er alt du trenger. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Husker jeg prøvde Morpheus en gang da jeg hadde ISDN, klarte jo alrdi å laste ned noen, gikk som sirup. Men siden det er beta er det vel derfor den er såpass ustabil. Hold deg til 3'eren foreløpig inntil 4'eren er offisiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå