schmelck.no Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har hatt Trackball ganske lenge og klarer ikke å skille meg fra den (til dere som kommer til å kritisere meg for at jeg liker trackball så værsågod, men jeg forandrer ikke mening). Men trackball funker ikke så veldig bra i spill, f.eks CS ol. Derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en ekstra mus, har brukt min lille Logitech Mouseman traveler (mus til bærbar), men kunne gjerne tenkt meg en litt større og litt mer presisjon... Det jeg lurer på er om det finnes noen mulighet for å kunne bruke begge musene samtidig? Altså f.eks noen software med valgmulighet for hvilken mus jeg skal bruke? Evt. andre løsninger? Eller må jeg fysiskt dra ut maskinen og koble om for hver gang? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det går fint å bruke to mus samtidig om du vil. Jeg hadde en stund (gudene vet hvorfor) en PS/2,- og en USB-mus samtidig tilbkoblet. Windows XP ordner opp i det selv, trenger ikke ekstra SW. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Flott, jeg har nemlig trackballen i ps2, kan man bare bruke den musen du vil da? Har jo ekstern mus på laptopen og da funker jo fortsatt trackpoint musen.... At jeg ikke tenkte på det før! Takk for at du fikk hjernecellene mine til å svinge litt igjen ;-) Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bare hyggelig! Kanskje aimen blir ekstra god med 2 mus? hehe Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Skulle gått ann med to musepekere, kjørt skikkelig hardcore multitasking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå