Gå til innhold

Nikon Coolpix 3100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en slik privat, og en slik på jobben. Den har god oppløsning og fin fargemetning, og den lider naturlig nok av de fleste begrensninger kompaktkameraer i denne klassen har (treig autofokus, krever mye lys etc). Men det jeg ville si var at det andre kameraet sliter med batterilevetiden, du tar en 10-20 bilder, så sier kameraet at batteriet er utladet. Du finner en tråd her i forumet som omfatter akkurat det, virker som om det er en svakhet med dette kameraet.

Lenke til kommentar
..Du finner en tråd her i forumet som omfatter akkurat det, virker som om det er en svakhet med dette kameraet..

Det er denne tråden det siktes til. Mye nyttig lesning her.. Jeg har et Coolpix 2100 som skal være beheftet med samme "sykdom" mht. batterilevetiden. Etter å ha filt batteripolene ihht. tipset kan jeg hvertfall ta over 100 bilder inne. Både CP2100 og CP3100 gir deg mye kamera for pengene. Det forteller både innenlandske og utenlandske tester. Se akam.no's test her. Der finner du også en link til bildegalleri fra CP3100.

Vær oppmerksom på at Nikon kommer med en ny og forbedret utgave av CP3100 i disse dager. Modellen heter Coolpix 3200, der bl.a. strømforbruket skal være atskilig snillere.

Lykke til!

Endret av -erling-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...