SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 se topic. det er en automat, når den står i park, så går turtallet opp og ned som en jo-jo når jeg setter den i drive, og skal gi gass, stopper den, kvalt liksom... men når jeg har kommet framover , går den greit, "hakker" litt bare... Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har hørt om flere som har samme problem med v6 motorene, men nå klarer jeg ikke å komme på hva som er galt. Dersom du har bil med katalysator (husker ikke om 2.4 har det) så kan det være at lambdasonden er kaputt. Ellers ville jeg sjekka om det kan være noe i tenningssystemet, evt. selve hjernen som hikker. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ok!? jeg skal nå avgårde og kjøpe injektionrens/dyserens... så får vi se?! virker som det er noe bensinproblem... Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du ser om det kommer bensin dersom pluggene blir våte. Lenke til kommentar
Spoocy_Man Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ja ford ja........ hadde selv en Sierra... med samme problem Ford har og har altid hat problem med motor "styringen" men det er ofte lett og fikse. Prøv dette: 1. sjekk fordeleren 2. rens tomgangs ventilen (gjerne med WD 40 eller CRC) 3. sjekk vakum slangen til girkassa Virker dette tro...... Lykke til!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå