Nimda Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Noen ganger når jeg spiller så henger PC-en og lyden seg opp sånn plutselig. kjempedøvt. Andre ganger restrter den når jeg skal logge på en ny server. Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Du er ikke alene...du kan lese innlegget min litt lenger ned på siden. Hva slags hardware har du ? så jeg kan sammenligne litt... btw.... er det slik at bildet fryser og lyden henger seg opp. bang fra bomba blir bang bang bang bang til du trykker restartknappen. Skjer dette for deg i andre spill ? som f.eks Medal of Honor Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Aldri hatt problemer med win2k og cs. Eller noen andre spill.Sikker at alle updates er installert ? Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 har Epox ep-3vca,p3 550, 256 MB SDRam, Elsa Erazor 2 (TNT2) og SB Live 1024. Var det noe annet du lurte på? Brenner mus og sånn? Har en kompis med samme problem. Det er faren min som har lisensen til win2k og jeg tok en backup av han sin. Kanskje det er noe feil med backupversjonen? har en kompis med lignende problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå