jødahl Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som vet hvor firewire skal kobles inn i hovedkortet? Jeg har en utgang som heter CUSB3, og lurer litt på om den skal inn der. Noen som har forslag? Vil ikke ødelegge noe ved å prøve alle mulige uttak.. har splitter nytt hovedkort så. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som vet hvor firewire skal kobles inn i hovedkortet? Jeg har en utgang som heter CUSB3, og lurer litt på om den skal inn der. Noen som har forslag?Vil ikke ødelegge noe ved å prøve alle mulige uttak.. har splitter nytt hovedkort så. Manualen pleier da og ha mye info om dette? Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Den passer vel bare et sted så vidt jeg vet...så det skulle vel være rimelig greit? Oi...sånn ja...misforsto litt her nå. Endret 26. januar 2004 av Bjoornoor Lenke til kommentar
arcade Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dette står som oftest godt forklart i manualen til hovedkortet, både i tekst, men også på strektegningen av kortet. På nye hovedkort er disse kontaktene ofte fargekodet. Om du ikke har manual kan denne sikkert lastes ned fra produsentens nettsider. CUSB3 høres ut som en tilkobling for USB brakett. Lykke til Arcade Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Slik er det hos meg: 1. Pluggen som skal ned på hovedkortet og plassen der pinnene står opp er begge samme fargen, blå eller grønn, husker desverre ikke. 2. Det mangler en pinne slik at du ikke får satt den ned feil. Er slikt på mitt Abit, synes å huske at det var slikt på mitt MSI hovedkort også. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Bah, dobbelpost, må være min første Endret 26. januar 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Et annet navn på Firewire-portene er IEEE 1394. Se etter de tallene. Portene må mitt HK heter J1394_1 og _2. Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Den kontakten funker til USB så.. jeg skjønner ikke hvis Firewire skulle fun ke der i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå