vuhahai Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hi alle medlemer ! jeg har et spørsmål : Kan chipset i 875 eller i 865 bruke med presscott ? fordi jeg vill bruke presscott for nytt data . tusen takk Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ihvertfall noen hovedkort med i875 kan ha presscott. Som fx Abit IC7 Max 3. Men veit ikke om alle kan det. Mvh Eirik Lenke til kommentar
mosher Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hepp I865 og I875 skulle fint håndtere Prescott. Anbefaler at du går og tar en titt på hjemmesiden til HK produsenten din og sjekk om de støtter. Har just kjøpt HK selv med 865 (MSI) og venter bare på Prescott, der sier MSI at kortet er Prescott ready Mosher'n Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 I utgangspunktet skulle alle i875-P og i865-PE kort støtte Prescott, men sjekk som sagt hk produsenten din for å være helt sikker. Har selv et i875-P kort fra Aopen, men finner ingeting på hjemmesiden deres angående Prescott støtte Håper på det beste... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Om det støtter Prescott eller ikke avhenger så vidt jeg har forstått også av hovedkortets FMB (Flexible Motherboard) faktor. Denne må være på 1,5 eller mer. Korriger meg hvis dette er feil. Også endel HK med 848 brikkesett vil støtte Prescott. Du må sjekke hos HK produsenten om HK'et er Prescott "kompatibelt", f.eks. så finner du Asus sine HK med Prescott støtte her. Lenke til kommentar
vuhahai Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Takk for svart meg ! Jeg tenker på AMD 64 og Intel presscott , hvilket velger jeg er bedre ? skal AMD 64 bli populære ? unnskyld !! jeg snakker ikke bra Norsk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå