TheCh0sen Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei.... Jeg kjeda meg en dag mens jeg venta på ny cpu hadde jeg ingenting å fikle med så jeg tok tak i harddisken. Åpna den for å se inni men da jeg fikk cpu og mekka alt i hopen fikk jeg en feil... Systemet fant harddisken men fikk error, disken var ikke lesbar. Går det ann og mekke det bar igjen? :sad: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg tviler sterkt på at du kan fikse den. Lesehodene går bare 15 nanometer (tror det var det) fra metallplata (som du ser er dette veldi fin teknologi) og et enkelt støvkorn inni vil ødelegge hodet (et støvkorn er 45 nanometer). Tror du høyst sansynlig kan kaste den. Men du kan jo gjøre et forsøk og se hva du får til. Får du det til må du komme med tilbakemelding Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 vanskelig det der.... jeg så 2 støvkorn på plata og det var alt :sad: Lenke til kommentar
HappyHarry Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 ikke mye og bli happy av den historien der da :sad: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Man åpner bare ikke en harddisk, selv en røykpartikkel i omløp inne i disken vil jo ødelegge den på sikt. DET burde være barnelærdom hvis man skal inni et kabinett i det hele tatt...:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå