mhagen3 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei! Var inne på en nettside som kunne vise skremmende mye informasjon om hva jeg hadde på maskinen min. Dette til tross for at jeg ligger bak både Universitet i Bergen- og Norton brannmur. Siden reklamerte for et program som heter "Clean Space (se nettsiden) Noen som har erfaringer med dette? Er det bra greier eller bare juks, spyware og fanteri? Hvilke program bør jeg ev. kjøre på maskinen for å beskytte den best mulig for innsyn utenifra? mvh MH Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilken side var du inne på? Har du stoppet "deling av filer og skrivere" på din PC? Njaal Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ' date='26/01/2004 : 05:37'] Hvilken side var du inne på? Har du stoppet "deling av filer og skrivere" på din PC? Njaal Se linken. Tror ikke jeg deler noe, skal sjekke i ettermiddag:) Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilke side var det som hadde så mye info om PCen din? Når du browser med IE (sikkert andre også) så gir IE fra seg endel info, som feks. OS, IE ver, skjermoppløsning etc etc, dette blir kan brukes til å gi deg sider som passer til ditt oppsett. Hvis du sier litt mer om hva slags info den siden hadde om deg er det litt lettere å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå