rvenes Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fønker deres 52x blå/silver plater med plextor brennere? brennern fønker heilt fint på Mmore plater, men med ein gang eg setter i smartbuy så klikker den i vinkel. Nero loggen finner du her: Nero loggen Har også prøvd med siste nero versjon, samme feil Brennern er ein Plextor 4012TS scsi brenner. brennern har siste firmware. anyone? er det kun og få returnert planene og skaffe seg noke anna som duger? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har hatt masse trøbbel med Smart Buy plater på diverse brennere. Tror rett og slett at de er noe dritt. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 er det kun og få returnert planene og skaffe seg noke anna som duger? Jepp, eller finne noen som har en brenner som takler disse platene og selge/bytte platene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Prøv å finne en med en Lite-On brenner, da vil sikkert platene funke. Enig i at dette er dårlige plater, i tillegg er plextor litt kresen etter min mening. Dyr brenner = vil ha dyre plater Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Enig i at dette er dårlige plater, i tillegg er plextor litt kresen etter min mening. Dyr brenner = vil ha dyre plater Jeg har ikke prøvd disse platene men min Plextor har aldri vært kresen på platene. Den har takla alt jeg har putta i den så langt, men jeg har altså ikke prøvt SmartBy. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan ikke si meg enig.....har en plextor Premium (52x32x52x) og en Lite-On LTR-52327S (52x32x52x) + en haug andre brennere , men Lite-On brenneren har helt klart vært den beste etter mine erfaringer. Mye lavere feilnivå på brente plater og flere plater som virker på 52x i forhold til plextoren Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Prøv å finne en med en Lite-On brenner, da vil sikkert platene funke. Enig i at dette er dårlige plater, i tillegg er plextor litt kresen etter min mening. Dyr brenner = vil ha dyre plater Jeg kjøpte en 100pck spindel med Smart Buy 52x CD-R plater. Jeg har en Lite-On 52/32/52x brenner. De fungerte fint å brenne platene, men når jeg skal lese dem er siste 10-15% ødelagt (failed CRC check). Mitt råd er å ligge unna disse platene. Jeg har nå kjøpt en 50pck spindel med Plextor 48x CD-R plater etter anbefaling fra OC-Freak. Disse er jeg meget fornøyd med Endret 26. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Er jo ikkje så masse man brenner, men det man brenner kunne eg godt ha tenkt meg atte det hadde fønka 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå