Gå til innhold

SmartBuy 52x CD-R platene

rvenes

Anbefalte innlegg

Fønker deres 52x blå/silver plater med plextor brennere?

brennern fønker heilt fint på Mmore plater, men med ein gang eg setter i smartbuy så klikker den i vinkel.

Nero loggen finner du her: Nero loggen

Har også prøvd med siste nero versjon, samme feil

Brennern er ein Plextor 4012TS scsi brenner.

brennern har siste firmware.

anyone? er det kun og få returnert planene og skaffe seg noke anna som duger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig i at dette er dårlige plater, i tillegg er plextor litt kresen etter min mening. Dyr brenner = vil ha dyre plater ;)

Jeg har ikke prøvd disse platene men min Plextor har aldri vært kresen på platene. Den har takla alt jeg har putta i den så langt, men jeg har altså ikke prøvt SmartBy.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig.....har en plextor Premium (52x32x52x) og en Lite-On LTR-52327S (52x32x52x) + en haug andre brennere , men Lite-On brenneren har helt klart vært den beste etter mine erfaringer.

Mye lavere feilnivå på brente plater og flere plater som virker på 52x i forhold til plextoren ;)

Lenke til kommentar
Prøv å finne en med en Lite-On brenner, da vil sikkert platene funke.

Enig i at dette er dårlige plater, i tillegg er plextor litt kresen etter min mening. Dyr brenner = vil ha dyre plater ;)

Jeg kjøpte en 100pck spindel med Smart Buy 52x CD-R plater. Jeg har en Lite-On 52/32/52x brenner. De fungerte fint å brenne platene, men når jeg skal lese dem er siste 10-15% ødelagt (failed CRC check). Mitt råd er å ligge unna disse platene.

Jeg har nå kjøpt en 50pck spindel med Plextor 48x CD-R plater etter anbefaling fra OC-Freak. Disse er jeg meget fornøyd med :thumbup:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...