kag Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er klar over at denne tråden blir ganske off-topic, til og med her inne på søppel. Men fant meg bare nødt til å trekke oppmerksomheten deres mot Sir. Roger sin avatar, og samtidlig si at det er den beste avataren jeg har sett på lenge. (... håper bare inderlig at det er en kvinnes rompe vi ser på bildet, og ikke en manns' ...) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (... håper bare inderlig at det er en kvinnes rompe vi ser på bildet, og ikke en manns' ...) Hmmmm.... Litt mye å "ta i og være glad i" mellom beina på vedkommende i bildet. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Tenkte på akkurat det samme. Men håpte liksom at det var et godt karosseri, og ikke et, hva skal jeg si, godt artilleri jeg så. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Men ganske fin avartar og for folk som sier at det er litt mye og ta i.. STFU! Det er fint og ha noe og ta i. Iallefall til en viss grad. Skal jo være litt former også.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det var nok bulen foran i trusene DrDoogie siktet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå