mars001 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Bare lurer... Er det noe problemer med forum i dag, får bl.a ikke mail når det er svar i tråder jeg abbonerer på, eller det har kommet innimellom, men ikke alltid. i tillegg oppdater ikke antall poster seg, står på samme som den har gjort en stund, ikke det at det er noe farlig... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du kan jo starte med å sjekke om noe hos deg registrerer mailer fra oss som spam elns, vi får og flere mailer fra systemer som sier at vi må klikke her for at brukeren skal kunne få mailen, dette er ikke noe som gjør til vanlig, da det ikke er vår sak at brukeren ikke vil motta mail. det at antallet poster ikke oppdaterer seg kan nok ha noe med at du poster mye på off topic og dermed blir ikke post counten din oppdatert Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Har samme problem og hotmailen min registrerer ikke mail fra HW som spam. Skjer ganske ofte dette her... Bryr meg fint lite om post counten, men det er kjekt å få mail når noen poster i en tråd man abbonerer på. Endret 27. januar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kan se meg enig i at mailen tuller litt vel mye om dagen, maser på IPB Crewet daglig snart å rekner med å ta en telefon til dem elns snart hvis dem ikke får en løsning på saken. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) jeg kommer ikke inn på blant annet Ok.no og gamer.no, men hw.no funker fint, hva er galt? (EDIT: nå funker det igjen...) Endret 27. januar 2004 av Da_Assassin Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Når temaet først tas opp: Det er veldig ofte jeg IKKE får mail når noen har svart på tråder jeg abonnerer på. Men det har vært slik iallfall helt siden den nye forumløsningen kom, så det har ikke noe med "dagsform" å gjøre. Edit: Og e-posten min blir helt sikkert ikke filtrert bort. Endret 27. januar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Off-topic: Sett denne? Hehe, jeg er hysterisk.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Åh ser man det, min første dobbel-post! Endret 27. januar 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Åh ser man det, min første dobbel-post! vi er klar over problemet og skal få gjort noe med det asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå