Caliber Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Under oppstarten av aida32 henger pc'en seg ved "scanning pci-busses", i sted mistet jeg masse filer, kjempedumt! Løsninger? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 En kjapp titt i FAQ-en på sidene deres hadde gitt deg dette. Er jeg ikke snill vel ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 En kjapp titt i FAQ-en på sidene deres hadde gitt deg dette. Er jeg ikke snill vel ? Snilleste forumbrukeren i hele verden så! Beklager at jeg var så lat å ikke sjekke FAQ'en før jeg brydde dere her, skal ikke skje igjen... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Produsenten sin FAQ er iallefall det første en bør sjekke, deretter google litt, så forumet . Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vet dette er en gammel post, men jeg har samme problem... og de sidene det er linka til har finnes ikke mer... og på lavalys.com fant jeg ingenting... og på google fant jeg ingenting... så... HJELP! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 AIDA32 utvikles ikke mere . Så Sisoft Sandra , Belarc Advisor vil være bedre å bruke i lengden . Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er ikke aida gått over til å hete everest eller noe? trodde jeg hørte noe om det... Hva ville du anbefale av alternativer da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Belarc kanskje . http://www.belarc.com/free_download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå