Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Java og WinXp

Anbefalte innlegg

Hallo. Sitter her med Windows Xp Pro, og tror den sliter villt med å kjøre Java ting.

Jeg prøver å gå på www.jippii.no for å spille Pool (ja, veit, heh, har ikke stort å finne på..) og hele maskina stopper opp i noen sekunder, så kan jeg trykke litt, så stopper den opp osv. Sånn skjer også på min brors maskin, og han har også Xp. Mistenker XP jeg ass.. Må væra no rart.. Eller?

Håper noen kan svare på dette! Hadde vært flott:)

På forhånd takk :thumbup: , Jan-Sølve SW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

JEg hadde også problemer med Sun sin java. feks ved chatt via valeno server... slik som dagbladet bruker. Jeg søkte da på nettet og fant den java'n som før var integrert i Windows og da var alle problemer borte. (disablet bare Sun sin java verson)

Roger

:yes:

Lenke til kommentar

En dum ting med Sun som har laget litt føck-up her hos meg, er at når du installerer nye versjoner, blir de lagt ved siden av de gamle versonene, mappene får forskjellig navn og i verste fall har jeg sett begge VM'ene gå samtidig i systray...

Løsningen hos meg ble, fjern all gammel grums med Ad/Remove programs, slett katalogene og restart XP. Så laste ned nyeste versjon fra Sun. Etter det har alt som har med Java gått som en drøm, både i IE og Opera!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...