KimNK Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?act...346&forum=6#new Hadde du tatt den? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Uten tvil... jeg bare digger sånne ting som det (glede seg til jeg skal hoppe fallskjerm) Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) "If Hell has thrill rides, this brilliantly evil machine should be one of them." Thrill Ride, Ride Review PS Teaser here Endret 25. januar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hadde nok tatt den men hadde nok passa på å gå på do først Blir svimmel av å se på bildene, det lover jo godt... Det må vel være det råeste som finnes ? Aldri hørt om noe værre.... Endret 25. januar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?act...346&forum=6#newHadde du tatt den? Fytti grisen da x500000 Den vil jeg opp i Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Maaaaange år sia jeg pissa i buksa sist, men jeg hadde garantert gjort det der så jo ganske kul ut Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Maaaaange år sia jeg pissa i buksa sist, men jeg hadde garantert gjort det der så jo ganske kul ut Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Da måtte jeg i så fall fått meg livsforsikring først Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Klart jeg hadde tatt den! Den ser jo konge ut! EDIT: Digger rollercoastere! ("Berg-og-Dalbane" høres for "rullebrett" ut) Tok denne for etpar år siden.. Den var seriøst dritdigg! Endret 27. januar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Seff hadde jeg tatt den Endret 1. februar 2004 av salte aper Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hehe, var i Six Flags Magic Mountain i sommer. For de som ikke måtte vite det er Magic Mountain blandt verdens største fornøyelsesparker og ligger noen mil utenfor Los Angeles. Fikk virkelig kjørt meg der, ja. Tror de hadde noe sånn som 16 berg og dalbaner der, blant annet verdens første rollercoaster med loop, og den med flest looper. De har også en av de raskeste i verden (160 km/h) Her er bilder av noen av banene jeg fikk kjørt: Scream Goliath Colossus Psyclone Riddlers Revenge (en bane hvor man står oppreist i vognene istedet for å sitte) Viper (denne var faktisk den jævligste jeg tok) Av alt jeg kjørte tror jeg at Goliath var den coasteren jeg likte best. Et helt sinnsykt drop på nesten 80 meter hvor man nådde 140 km/h i bunnen. Endret 2. februar 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror ikke jeg ville tatt denne nei, hadde nok kommet litt forskjellig ut av munnen min da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?act...346&forum=6#newHadde du tatt den? Selvfølgelig! Ser jo helt konge ut jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå