farkas Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg kjøpte en "Seagate 160GB Barracuda 7200" før jul. Har nå satt den inn i en Shuttle og registrerer nå at disken piper litt når jeg kopierer filer osv over nettverket. Jeg vet ikke om det er noe som har oppstått den siste tiden, eller om jeg merker det nå fordi maskinen står oppå skrivepulten. Det jeg lurer på er om at litt piping er vanlig, eller om det kan være noe feil med disken. Har noen erfaringer de kan dele? På forhånd takk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har et par WD disker som piper konstant. Utrolig plagsom lyd, men diskene fungerer som bare det. Kommer til å bytte disse ut når jeg får råd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Merker samme greien når jeg kopierer over nettverket. Har også Shuttle, og har ikke vært plaget av dette med tidligere kabinett, så jeg regner med "feilen" ligger der. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hadde en kamerat som hadde akkurat det samme problemet. Han hadde kjøpt den hos komplett og byttet den i en ny en. Den nye har ikke den høyfrekvente pipelyden. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 er det bare meg eller?:. Hvordan kan et kabinett forårsake en pipelyd når en harddisk er i aksjon.. hmm.. høres merkelig ut.. shuttle burde da være gjennomtenkt nok også.. eller? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det disken som lager sånn pipelyd? Jeg hadde også denne lyden når jeg kopierte over nettverket, men den forsvant da jeg byttet hovedkort. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Dette høres veldig merkelig ut.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Har den samme disken jeg og,min hadde og den pipelyden men den forsvant etter at jeg mont,vannkjøling på den.. Så jeg tror det er varmen som gjør at den piper.. Lenke til kommentar
farkas Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Hadde en kamerat som hadde akkurat det samme problemet. Han hadde kjøpt den hos komplett og byttet den i en ny en. Den nye har ikke den høyfrekvente pipelyden. Jeg får vel prøve det samme. Takk for alle svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå