mrflonaldo Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Heisann, Noen som vet hvordan man setter opp tekstfiler, med innhold og endelse, slik at det er bare å hente disse inn i f.eks outlook, og så er all infomasjon komt med? Er dette mulig, eller må jeg finne på andre løsninger? mvh, mrflo Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du legger enten til tekstfilen som vedlegg ellers kopierer du hele saken inn? Spørsmålet ditt var kanskje litt lite spesifikt? Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, kanskje jeg var litt uspesifiserende. Jeg holder på å lage ett javaprogram, som skal kunne lage en tekstfil, men inneholde til, subjekt og tekst, slik at jeg bare kan velge impoter fil i mailprog, og send.. Dette vil nemlig spare meg for rimelig mye arbeide. mvh, mrflo Lenke til kommentar
JudgeHawk Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sjekk eml/msg formatet til outlook express. Mener å huske at dett er et reint MIME format som du kan bruke. Se ellers MIME spec'en. Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hvor finner jeg info om msg formatet a? eller hvordan er oppsettet på en .msg fil? Endret 26. januar 2004 av mrflonaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå