music-pilot Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei! Har søkt vel og lenge etter en slik topic, fant den ikke. Lurer enkelt og greit på hvordan jeg kan få ting fra mine gamle musikkassetter over til pc'n, slik at jeg faktisk kan høre på det? Hvilken inngang på SB kortet brukes? (husker ikke nøyaktig hvilket jeg har, men Audigy er det ikke) Software har jeg skaffet meg. Regner med at det er ganske tidkrevende, ...*slite for kunsten.* m-p Lenke til kommentar
Kjetil77 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er vel den blå inngangen tipper jeg. Bruk f.eks en walkman eller en annen kassettspiller. Ta opp på "innline"-innganger fra et wav program og lagre filen på cd, blir da et lydCD-spor Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 "line in" på lydkortet. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er vel den blå inngangen tipper jeg.Bruk f.eks en walkman eller en annen kassettspiller. Ta opp på "innline"-innganger fra et wav program og lagre filen på cd, blir da et lydCD-spor kan noen nevne et vanlig wav program??? Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takk for svar! Jeg bruker Advenced MP3/WMA Recorder, synes det funker helt utmerket! Kan ta opp som wav, mp3 og wma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå